خبرگزاری کار ایران

از سوی معاونت فرهنگی جمکران؛

برنامه این هفته مسجد مقدس جمکران اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۵۸۶

برنامه گفت‌و‌گو محور «سلام زائر» روز سه شنبه، بعد از نماز عشا / دعای پر فیض کمیل توسط حاج سید مهدی میرداماد نژاد قرائت می‌شود.

برنامه های فرهنگی این هفته مسجد مقدس جمکران از سوی معاونت فرهنگی اعلام شد.

به گزارش ایلنا، بر اساس برنامه اعلام شده معاونت فرهنگی، برنامه گفت‌و‌گو محور «سلام زائر» روز سه شنبه، بعد از نماز عشا، با حضور حجت الاسلام کفیل و با موضوع «سبک زندگی انسان منتظر۲» برگزار می‌ شود.

مراسم قرائت دعای توسل از ساعت ۲۱:۱۵ آغاز می‌شود، که سخنران این مراسم حجت الاسلام حسینی اراکی است و دعای پر فیض توسل توسط حاج سید احمد شمس قرائت می‌شود.

مراسم قرائت دعای کمیل این هفته بعد از نماز جماعت عشا، با سخنرانی حجت الاسلام میلانی آغاز و دعای پر فیض کمیل توسط حاج سید مهدی میرداماد نژاد قرائت می‌شود.

روز جمعه پس از قرائت دعای عهد و از ساعت شش و بیست دقیقه صبح مراسم قرائت دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام جوشقانیان آغاز می شود و دعای پر فیض ندبه این هفته را سید علی حسینی نژاد قرائت می‌کند.

مراسم قرائت دعای سمات این هفته نیز، با قرائت قرآن کریم توسط آقای شعاعی آغاز می شود. بعد از آن و در ساعت ۱۸:۳۰ زیارت آل یاسین توسط عباس محمدی پور قرائت می شود. حجت الاسلام رزاقی در ساعت ۱۸:۳۰ سخنرانی خواهند کرد و دعای شریف سمات توسط سید محسن بنی فاطمی قرائت می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز