خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه پردیسان قم:

رفع بسیاری از مشکلات پردیسان به عهده شهرداری نیست

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۷۵۳

مسئولیت رفع بسیاری از مشکلات موجود در منطقه پردیسان بر عهده دیگر ادارات است و شهرداری به رغم اینکه در این زمینه تعهدی ندارد، وارد عمل شده است.

ایلنا: شهردار منطقه ۸ قم گفت: مسئولیت رفع بسیاری از مشکلات موجود در منطقه پردیسان بر عهده دیگر ادارات است و شهرداری به رغم اینکه در این زمینه تعهدی ندارد، وارد عمل شده است.

مهندس سید عبدالله سلیمانی اظهار داشت: بر اساس توافقات صورت گرفته، ایجاد زیرساخت‌ها از جمله احداثخیابان، جدولگذاری و آسفالت در منطقه پردیسان در حیطه وظایف شهرداری نیست و فقط ترمیم جداول، ترمیم و روکش آسفالت بر عهده شهرداری است.

وی افزود: متاسفانه جدولگذاری و آسفالت‌های صورت گرفته در سطح منطقه پردیسان نیز با وضعیت مناسب تحویل شهرداری نشد، به طور مثال در اراضی ۱۱۷ هکتاری(شهرک پردیسان) کل جداول و آسفالت شوارع را اصلاح کردیم.

وی بیان داشت: شهرداری منطقه ۸ به لحاظ قانونی نمی‌تواند اقدام به جدولگذاری و احداثخیابان‌های جدید نماید و اگر وارد اینگونه مسائل شود تخلف کرده ‌است.

سلیمانی تصریح کرد: برای خدمات رسانی بهتر و بیشتر در منطقه پردیسان باید این مشکل هر چه سریعتر رفع شود و تکلیف پردیسان مشخص گردد.

وی افزود: امام جمعه پردیسان، شهردار قم و اعضای شورای اسلامی شهر نیز در جریان این مشکلات هستند و به صورت جدی پیگیر رفع آن می‌باشند.

وی تصریح کرد: در بسیاری از شوارع پردیسان با این مشکل مواجه هستیم و شهرداری هم نمی‌تواند برای رفع آن ورود پیدا کند، از جمله میدانی که در انتهای بلوار امام صادق(ع) وجود دارد به صورت نیمه کاره رها شده و وضعیت بسیار خطرناکی را ایجاد کرده است و به دلیل عدم وجود روشنایی کافی در محل باعثبروز تصادفات مکرر شده است.

شهردار منطقه ۸ اضافه کرد: بلوار امام علی(ع) در انتهای بلوار امام صادق(ع) ‌ به سمت بلوار آزادی واقع شده است، کارفرمای این پروژه اداره کل راه و شهرسازی است که متاسفانه این پروژه نیز در حال حاضر متوقف است.

سلیمانی ادامه داد: اگر این پروژه به بهره‌برداری برسد، راه دسترسی بسیار مناسبی برای ساکنین مسکن مهر ایجاد می‌شود و مردم برای ورود به این سایت می‌توانند از بلوار امام صادق(‌ع) و بلوار امام علی(ع) استفاده نمایند و حجم ترافیک بلوار دانشگاه و سلمان تا حد زیادی کاسته خواهد شد.

وی بیان داشت: در بازدیدی که از این پروژه داشتیم مشخص شد که این پروژه حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اگر مصالح اساس پخش و کوبیده شود، تنها آسفالت باقی می‌ماند، ولی متاسفانه چند وقتی است که این پروژه به صورت نیمه کاره رها شده است.

وی تصریح کرد: برخی از کارهای ناقص و نیمه تمام پردیسان در حیطه وظایف شهرداری نیست ولی ما حاضر به همکاری در راستای توافق نامه‌هایی که با دیگر ادارات انجام داده‌ایم، هستیم.

وی افزود: مهندس دلبری شهردار قم در خصوص پردیسان تاکید دارند به رغم اینکه بسیاری از کارها وظیفه شهرداری نیست، ولی هیچ گاه به مردم نگویید به ما ربطی ندارد و در حد توان نسبت به رفع مشکلات مردم منطقه تلاش کنید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز