خبرگزاری کار ایران

با حضور اکثریت اعضاء؛

انتخابات بازرس انجمن سنگ کاران و کاشی کاران استان قم برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۹۸۳

در این انتخابات عباس رمضانی به عنوان بازرس اصلی و محمد جعفری به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند / عباس شیری مهوار رئیس انجمن سنگ کاران و کاشی کاران استان قم خواستار مشارکت هرچه بیشتر کارگران در انجمن های مربوطه شد.

ایلنا: با حضور اکثریت اعضای انجمن سنگ کاران و کاشی کاران استان قم، انتخابات بازرس این انجمن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، انتخابات بازرس انجمن سنگ کاران و کاشی کاران استان قم، شب گذشته با حضور اکثریت اعضای این انجمن و در محل سالن اجتماعات خانه کارگر قم در میدان مطهری این شهر برگزار شد.

در این انتخابات پس از رأی گیری از اعضای حاضر در جلسه، عباس رمضانی به عنوان بازرس اصلی و محمد جعفری به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

در این انتخابات علاوه بر حضور عباس شیری مهوار رئیس انجمن سنگ کاران و کاشی کاران استان قم و عضو هیئت مدیره کانون انجمن های کارگری استان، اکبر شوکت رئیس کانون انجمن های کارگری استان قم نیز حضور داشت.

عباس شیری مهوار رئیس انجمن سنگ کاران و کاشی کاران استان قم، پس از برگزاری انتخابات بازرس این انجمن، ضمن تشکر از مشارکت سنگ کاران و کاشی کاران استان قم در برنامه های انجمن مذکور، اظهار داشت: قطعا حضور و مشارکت هرچه قوی تر کارگران در انجمن های مربوط به خود، می تواند عاملی برای پیگیری حقوق آن ها در سطح جامعه باشد.

وی افزود: اگر می خواهیم حقوق مان به رسمیت شناخته شود، باید آن را به جامعه و مسئولان اعلام کنیم و قطعا اعلام آن با صدای انجمن های کارگری و مشارکت هرچه بیشتر کارگران در آن ها امکان پذیرتر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز