خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قم اعلام کرد؛

محدودیت های ترافیکی روز عرفه و عید سعید قربان در قم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۳۰

محدودیت از سه راه ارم بسمت تقاطع شهداء و بالعکس، چهار راه حجتیه بسمت بلوار بهار و از سه راه بازار بسمت خیابان ارم تا سه راه ارم می باشد / پارکینگ های در نظر گرفته شده، پارکینگ رودخانه، ‌پارکینگ شهید کاظمی، پارکینگ زائر و پارکینگ بستر رودخانه می باشد.

ایلنا: رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قم از محدودیت تردد وسائل نقلیه روز عرفه و عید سعید قربان در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سرهنگ " کرم الله حسینی " در گفت وگو با خبرنگاران، اظهارداشت: با توجه به نزدیک شدن به روز عرفه و عید سعید قربان و افزایش حجم ورود زائرن به استان و کم کردن بار ترافیک در سطح شهر بنابراین برای تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت و ممنوعیت تردد در سطح استان قم به مرحله اجرا در می آید.

وی گفت: محدودیت ترافیک از سه راه ارم به سمت تقاطع شهداء و بالعکس، چهار راه حجتیه به سمت بلوار بهار و حرم مطهر و از سه راه بازار بسمت خیابان ارم تا سه راه ارم(غیر ازوسائط نقلیه عمومی) می باشد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قم در خصوص محل پارک خودروهای شخصی افزود: چهار محل برای پارک خودروهای شخصی در نظر گرفته شده که شامل: پارکینگ رودخانه، ‌پارکینگ شهید کاظمی، پارکینگ زائر و پارکینگ بستر رودخانه می باشد.

وی در ادامه گفت: جهت سهولت پارک موتورسیکلت ها نیز خیابان اراک، خیابان آستانه و طول خیابان چهارمردان در نظر گرفته شده است.

سرهنگ " حسینی " در خاتمه اظهار داشت: برای پارک اتوبوس های برون شهری نیز پارک سوار شمالی اختصاص داده شده است، ‌همچنین توقف وسائط نقلیه در طول خیابان ارم، شبستان و بلوار بهار از ساعت ۱۲۰۰ روز سه شنبه مورخ ۲۳/۰۷ / ۹۲ نیز ممنوع می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز