خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

مهم‌ترین کار برای جوانان ایجاد امید است

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۲۰۹

زاهدی استاندار قزوین معتقد است: معضل اصلی ما در حوزه جوانان بحث عدم آشنایی با مهارتهای زندگی است،مهارت کنترل خشم و نه گفتن است که باید به جوانان آموزش داده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین ، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در ششمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان که در استاندارای تشکیل شد، افزود:امروز می بینیم جوان ها  در خیابان ها شعار می دهند و وقتی از آن ها می پرسیم علت این شعارها چیست جوابی ندارند.این مساله بیانگر این است که جوانان ما چگونگی کنترل هیجانات و خشم را نمی دانند چیزی که باید قبل از 15سالگی به آن ها آموزش داده شود.

استاندار قزوین خاطر نشان کرد:در امور اجتماعی ذهنیت مهمتر از واقعیت است، مهمترین کار در امور جوانان ایجاد امید است. ما اگر بتوانیم در ذهنیت جوانان امید ایجاد کنیم، کار مهمی کرده ایم، این به این معنی نیست که ما از زیر کار در برویم ،  امید است که تحرک را ایجاد می‌کند.
 
زاهدی در رابطه با وظایف ستاد امور جوانان تصریح کرد: من معتقدم که ایده های نو  هیچ وقت در پژوهشگاه ها و دانشگاه ها ایجاد نمی‌شود ،  باید توسط  سازمانهای مردم نهاد و با تشکیل اتاقهای فکر غیر رسمی ایجاد شود.
 
استاندار قزوین در رابطه با ارائه ایده های نو توسط جوانان افزود: باید پاتوقی برای جوانان ایجاد کنیم ، عضو خاصی هم نداشته باشد و مکانی برای ایده پردازی جوان ها باشد.
وی تاکید کرد: امور جوانها صرفا به یک سازمان محدود نمی شود، سازمان جوانان باید ارائه دهنده ی ایده های نو به سازمان های دیگر باشد.
 
وی در پایان در رابطه با بحث و فعالیت اقتصادی سازمان های مردم نهاد گفت:منظور ما این نیست که سمن ها، بروند، کار اقتصادی بکنند ، اصولا هم اجازه کاردر این حوزه  ندارند ،  هدف اصلی باید ایجاد توجه دادن به ارزش کار است تاجوانان به جای رویاپردازی ، بیشترزحمت بکشند و از خلال زحمت به نتیجه برسند.
 
این جلسه با حضور معصومه مرادیان مدیر جل امور بانوان و خانواده استانداری و اعضای ستادساماندهی امورجوانان و اعضای چند سمن استانی برگزار شد.

در سال۱۳۹۰ سی درصد جمعیت استان را جوانان تشکیل می دادند در حالی که  در سال ۱۳۹۵ جوانان ۲۵درصد جمعیت استان را تشکیل داده اند.تعداد دقیق جوانان از ۳۷۸هزار نفر به ۳۱۵نفر کاهش یافته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز