خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین:

بهره‌وری در تولید موجب تحقق اقتصاد مقاومتی است

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۷۰۴

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین گفت: بهره‌وری در تولید موجب تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ منصور جلیلوند در نشست خبری با اظهار اینکه اگر کشوری دارای نیروی ماهر و متخصص باشد می‌تواند اقتصادش را شکوفا کند، افزود: شناسایی ۱۵ رشته جدید برای ارائه آموزش‌های نوین و مطابق با نیاز مخاطبان و تجهیز کارگاه‌های استان در اولویت برنامه‌های امسال است.

جلیلوند بابیان اینکه با در اختیار داشتن ۱۱ مرکز ثابت و تأمین واحدهای سیار برای مراکز و مناطق مورد نیاز در سال 94، یک‌میلیون و ۲۸۷ هزارنفر ساعت آموزش در ۷۲ رشته فنی برگزار شد،گفت:امسال یک‌میلیون و ۳۰۰ هزارنفر ساعت در مراکز ثابت و سیار فنی و حرفه‌ای استان دوره آموزشی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در بخش صنایع و صنوف ۲۱۰ هزار و ۵۰۶ نفر ساعت آموزش در فنی و حرفه‌ای استان برگزار شده است، خبرداد: امسال نیز دوره‌های مهارت‌آموزی تا ۲۲۰ هزار نفر ساعت و در بخش روستایی نیز پارسال ۳۰۷ هزار نفر ساعت آموزش ارائه می‌شود و امسال ۲۸۰ هزار نفر ساعت آموزش پیش‌بینی‌شده است.

این مقام مسئول با اعلام اینکه جلیلوند در بخش مهارت‌آموزی زندان‌ها ۹۷ هزار نفر ساعت آموزش ارسال گذشته ارائه شد ، افزود: میزان آموزش‌های ارائه‌ شده در دانشگاه در سال گذشته  ۱۰۴ هزار و ۸۲۴ نفر ساعت است که امسال این میزان را ۱۲۰ هزار نفر ساعت آموزش فنی درنظر گرفته‌ایم.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین به تعریف ۵ هزار استاندارد در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، خدمات و فرهنگ و هنر در کشور اشاره و اظهار کرد: تدوین ۱۵۰ استاندارد آموزشی در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای قزوین در سال گذشته انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز