خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:

منافع استانی و ملی در پروژه‌های شهری بر منافع سازمانی ارجحیت دارد

asdasd
کد خبر : ۳۶۴۸۲۰

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در اجرای پروژه‌های شهری منافع استانی و ملی بر منافع سازمانی ارجحیت دارد.

به گزارش ایلنا از قزوین، فصیحی‎رامندی در آیین کلنگ‎زنی و افتتاحیه پروژه‌های شهری به مناسبت گرامیداشت هفته شورا افزود: برای موفقیت و توسعه شهر و استان قزوین باید تمامی مدیران استان از تصمیمات مدیریت ارشد استان پیروی کنند و نگاه جزیره‌ای و سازمانی در تصمیم گیری‌ها تا حد امکان نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه برای داشتن شهر و استانی توسعه یافته، پیشرفته و قابل سکونت باید مدیران استان منسجم و هماهنگ عمل کنند، اظهار کرد: برای دستیابی به منابع ملی و توسعه استان باید مدیران در تصمیم گیری‌ها متحد عمل کنند و در حضور مقامات ملی نگاه سازمانی خود را مطرح نکنند تا بتوان از این اعتبارات بهره برد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: زمانی که مدیریت ارشد استان تصمیمی را در حضور مقامات ملی بیان می‌کند باید مدیران زیرمجموعه نظرات خود را در جلسات داخلی مطرح و در حضور مقامات بالاتر برای حفظ منافع استانی از بیان نظرات مخالف، دوری کنند.

فصیحی‎رامندی از برنامه‌های شورای چهارم را توجه به مناطق کمتر توسعه یافته و نواحی منفصل شهری اعلام کرد و گفت: با پیگیری‌های مدیریت شهری قزوین این پروژه‌ها در نواحی منفصل شهری به ارزش 60 میلیارد ریال کلنگ‎زنی و بهره‎برداری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز