خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین:

18 پروژه شاخص زیباسازی شهری در قزوین به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۸۱۱

به مناسبت فرارسیدن سال جدید و بزرگداشت روز شهردار، 18 پروژه شاخص سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در ماه جاری در نقاط مختلف شهر و باهدف افزایش رضایت شهروندان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا از قزوین، داریوش قاسمی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین صبح امروز در گفت و گو با ایلنا هدف از اجرای این پروژه‌ها را افزایش رضایت شهروندان و زیباسازی شهر برای جذب گردشگر دانست و افزود: این آیین با توجه به نزدیکی ایام نوروز 95، در روز 25 اسفند 94 مصادف با روز شهادت شهید باکری (شهردار ارومیه) و بزرگداشت روز شهردار برگزارخواهد شد.

قاسمی افزود: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری قزوین، بهره‌برداری از بزرگ‌ترین بیلبورد کشور با مساحت عرشه 410 مترمربع، واقع در اتوبان قزوین- زنجان در فاصله 2 کیلومتری ورودی جاده باراجین است .

وی ادامه داد: این ابر بیلبرد با هدف معرفی بیشتر قزوین و آثار تاریخی این شهر باهدف جذب گردشگر و توسعه صنعت گردشگری طراحی و ساخته‌شده که در این روز به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین افزود: جهت روشنایی این ابر بیلبرد از سیستم روشنایی سولار (خورشیدی) استفاده‌ شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز