خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون شهری شورای شهر قزوین:

شهرداری در بودجه ۹۴ همه محلات را به یک چشم ببیند

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۷۵۳

برخی پروژه های اصلی و مهم سال ۹۳ به دلیل عدم تحقق درآمد محقق نشدندو باید تدبیری لحاظ شود تا در سال جدید اجرایی شوند که در غیر اینصورت بودجه متورم شده و حتی پروژه هایی که به ازای آنها دیده شدند، اجرایی نمی شوند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین با مثبت ارزیابی کردن سیاست شهرداری در اجرای پروژه های بزرگ در شهر، گفت: در کنار توجه به این سیاست، توجه به اجرای پروژه های کوچک همچون پارک و فروشگاه محله و یا سرای محله اقدام کنندو همه محلات را به یک چشم ببینند.


به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ فرج ا… فصیحی رامندی در جلسه تقدیم بودجه ۹۴ شهرداری به شورا با تأکید بر مطلب یاد شده، افزود: یکی از نکات مورد توجه در بودجه سال آتی شهرداری رشد ۱۵ درصدی آن نسبت به سال جاری است.


وی خاطر نشان کرد: برخی پروژه های اصلی و مهم سال ۹۳ به دلیل عدم تحقق درآمد محقق نشدندو باید تدبیری لحاظ شود تا در سال جدید اجرایی شوند که در غیر اینصورت بودجه متورم شده و حتی پروژه هایی که به ازای آنها دیده شدند، اجرایی نمی شوند.


فصیحی رامندی با تأکید بر توجه به اعتبارات فرهنگی و اجرای کامل این پروژه ها یادآورشد: کمبود اعتبارات نباید پروژه های بخش فرهنگی را تحت تأثیر قرار بدهدو به این بخش کم توجهی شود.


وی همچنین بر تدوین دقیق پروژه تأکید کردو ادامه داد: این مهم کمک می کند در اجرا با مشکلات کمتری مواجه باشیم و نظارت شورا با دقت نظر و تقویت بیشتری رخ دهد.
فصیحی همچنین جلوگیری از هزینه های غیرضروری را نیز مورد هدف قرار داد و خواستار تحقق این مهم در بودجه ۹۴ شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز