خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قزوین:

مدیران از مردم فاصله نگیرند

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۱۷۲

بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مدیران مواظب سبک زندگی خود باشند و از مردم فاصله نگیرند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مدیران مواظب سبک زندگی خود باشند و از مردم فاصله نگیرند.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین؛ ایوب رحیمی در سفر یک روزه به شهرستان آبیک نشست در دیدار امام جمعه و اعضاء شورای اسلامی شهر های آبیک و خاکعلی افزود: دشمنان در جنگ ۸ساله با ما شکست خوردند و در حال حاضر در بحثفرهنگی با ما جنگ می کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ا بیان اینکه " این عزت را مردم ما درسایه رهبری حضرت امام(ره) بدست آوردند که الان همین عزت و اقتدار ملت و نظام تحت رهبری مقام معظم رهبری ادامه دارد " در ادامه تصریح کرد: مدیران بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری باید مواظب سبک زندگی خود باشند و از مردم فاصله نگیرند.

رحیمی با تاکید بر اهمیت و ارزش امنیت در جامعه افزود: در بحثامنیت الحمدالله وضع بسیار خوبی داریم و این امنیت درسایه وحدت بعمل آمده و ما باز هم احتیاج به وحدت و انسجام و همدلی بیشتر مردم و مسئولین داریم و باید از تفرقه و اختلافات پرهیز کنیم.

وی گفت: ما باید اختلافات را در کشور کم کنیم و به آن دامن نزنیم ما تازمانی که تابع ولی فقیه هستیم هیچ نگرانی نداریم و همه باید تابع ولی فقیه باشند.

معاون استاندار اظهارداشت: دولت جناب دکتر روحانی با شعار تدبیر و امید و با رای مردم انتخاب شد و هم اکنون با تدبیر توانسته شور و شعف و شادی را به مملکت باز گرداند فلذا ما مدیران باید تابع سیاستهای دولت بوده و به برنامه های دولت اعتقاد و باور داشته باشیم تا بتوانیم آنها را عملیاتی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز