خبرگزاری کار ایران

فرماندار قزوین:

دوران " بگم بگم " سپری شده است

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۶۰۱

با روی کار آمدن دولت اعتدال، به گواه دوست و دشمن، اختلافات کاهش یافته و " بگم بگم " ‌هایی که معلوم نبود کشور را به کجا خواهد کشید از بین رفته و از تحمیل یک خسران جدی به مردم جلوگیری شده است.

فرماندار قزوین گفت: تجربه اجماع افراد و گروه‌ها در انتخاب استاندار قزوین نشان می‌دهد می‌توان با استفاده از تجربیات و آرا و نظرات مختلف از تمامی ظرفیت‌ها در جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم استفاده کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری قزوین، سید علی موسوی در دیدار با شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان با اشاره به اینکه با ایجاد جو همدلی و وحدت زمینه بهتر، پیشبرد امور در استان فراهم می‌شود، اظهار کرد: امروز تکیه و تاکید رئیس جمهور بر استفاده از تمامی ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و تفکراتی که به آرمانهای دولت اعتدال اعتقاد راسخ دارند باید در مدیریت کشور مدنظر قرار گیرد.

موسوی با بیان اینکه مواضع رئیس جمهور در نشست‌ها و جلسات عمومی نشان دهنده پایبندی دولت به وعده‌ها و شعارهاست، خاطر نشان کرد: برخلاف روش مدیریتی دولت نهم و دهم که رییس جمهور وقت به دلیل اینکه وزارت کشور متبوع هنوز ۲۰ تا ۲۵ فرماندار را تغییر نداده بود از شرکت در همایش فرمانداران خودداری کرد، شیوه انتصاب مسولان در دولت تدبیر و امید نشان می‌دهد بنا بر قلع و قمع مدیران قبلی نیست اما افرادی باید بر سرکار باشند که به برنامه‌های دولت اعتقاد داشته باشند.

وی افزود: امروز مدیریت افرادی که بر مبنای سیاست‌های دولت عمل نمی‌کنند و یا حتی در اجرای آن خلل ایجاد می‌کنند توجیه عقلی و منطقی ندارد و مدیران همسو با برنامه‌های دولت باید در راس امور قرار بگیرند.

فرماندار قزوین ایجاد فضای آرامش و شادابی و نشاط سیاسی را از جمله نتایج اجرای برنامه‌های دولت اعلام و اضافه کرد: با روی کار آمدن دولت اعتدال به گواه دوست و دشمن اختلافات کاهش یافته و «بگم بگم» ‌هایی که معلوم نبود کشور را به کجا خواهد کشید از بین رفته و از تحمیل یک خسران جدی به مردم جلوگیری شده است.

موسوی تثبیت نرخ ارز و مهار تورم را از دیگر دستاوردهای دولت دانست و با اشاره به تلاش‌های تیم مذاکره کننده هسته‌ای گفت: امیدواریم با به ثمر نشستن تلاش‌های این تیم با رعایت خطوط قرمز و منویات رهبر معظم انقلاب زمینه حفظ عزت ملت ایران و رفع تحریم و شکوفایی همه جانبه ایران اسلامی درآینده نزدیک فراهم شود.

این مسول در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم یاد آور شد: عدم استقرار ادارت و بروز بحران کم آبی از جمله مسایل و مشکلات مهم مردم در شهرستان قزوین است که در اولویت برنامه‌های مدیران این شهرستان قرار گرفته است.

همچنین در این دیدار اعضای شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان دیدگاههای خود را در خصوص مسایل مختلف از جمله موضوعات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بیان کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز