خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توسعه ایرانگردی و جهانگردی:

استان قزوین گوهر گردشگری در کشور است

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۵۴۳

استان قزوین با داشتن فضاهای متعدد و متنوع تاریخی، طبیعی و تفریحی یک گوهر در کشور است که باید از تلاش‌های شهردار، برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های گردشگری قزوین حمایت کرد.

سید علی آقازاده، مدیرعامل شرکت توسعه ایرانگردی و جهانگردی کشور، گفت: شهردار قزوین اقدامات بسیار خوب و مهمی در زمینه ایجاد امکانات برای جذب گردشگر در شهر قزوین کرده است و باید از این اقدامات حمایت کرد.

به گزارش ایلنا از قزوین، سید علی آقازاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا افزود: استان قزوین با داشتن فضاهای متعدد و متنوع تاریخی، طبیعی و تفریحی یک گوهری در کشور است که باید از تلاش‌های شهردار برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های گردشگری قزوین حمایت کرد.

وی ادامه داد: استاندار قزوین دیدگاه نزدیکی به شهردار در زمینه توسعه گردشگری دارد و شورای شهر قزوین هم یک شورای متحد و همدل است و این دو موضوع مهم، کمک خوبی است تا شهردار قزوین بتواند توسعه گردشگری را در شهر قزوین محقق بسازد.

آقازاده اظهار کرد: شهر قزوین دارای ظرفیت‌های خوب مراکز دینی تاریخی و طبیعت است و بر این اساس شهر قزوین باید یک شهر گردشگری باشد و تنها به یک شهر عبوری و رفع نیازهای اولیه خلاصه نشود.

این مقام مسوول بیان کرد: ایجاد فضاهای تفریحی تله سی‌یژ و دهکده طبیعت در بوستان ملی باراجین از عوامل مهم جذب گردشگر طبیعت است که قزوین با این ظرفیت‌ها می‌تواند در جذب گردشگری طبیعت موفق باشد.

وی اضافه کرد: بوستان ملی باراجین از بوستان‌های بسیار جذاب است که دارای استعدادهای بسیاری است و شهردار قزوین با امکاناتی که در این بوستان فراهم کرده و موقعیت جغرافیایی آن، می‌تواند کمک شایانی در جذب گردشگر داشته باشد.

مدیرعامل شرکت توسعه ایرانگردی و جهانگردی گفت: مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدالسلطنه یکی از شاخص‌ترین آثار تاریخی است که بخشی از تاریخ کهن قزوین را به نمایش گذاشته است.

وی افزود: جایگاه و ظرفیت گردشگری قزوین در بین کلان شهر‌ها دارای رتبه دوم و سوم است و باید به مردم شهر قزوین تبریک گفت که دارای این همه آثار تاریخی بکر و زیباست و باید از این ظرفیت‌ها برای جذب گردشگر استفاده کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز