خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم قزوین در مجلس:

بزرگداشت روز قزوین می‌تواند این شهر را به دنیا معرفی کند

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۸۷۸

بزرگداشت روز قزوین یکی از برنامه‌هایی است که می‌تواند این شهر را به دنیا معرفی کند و ظرفیت‌های مهم این شهر را که امروز مهجور واقع شده به جهانیان عرضه کند.

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، گفت: بزرگداشت روز قزوین یکی از برنامه‌هایی است که می‌تواند قزوین را به دنیا معرفی کند و ظرفیت‌های مهم این شهر را که امروز مهجور واقع شده برای جهانیان عرضه کند.

به گزارش ایلنا از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی با اشاره به اینکه قزوین باید در کشور شناخته شود، افزود: قزوین امروزه شهری ناشناخته است اما ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد که باید به دنیا معرفی شود.

وی افزود: قزوین به قدری ناشناخته مانده است که در زمان سفر کمیسیون فرهنگی مجلس موجبات شگفتی نمایندگان را به همراه داشت، به طوری که اذعان می‌کردند که هرگز قزوین را این گونه و با این نگاه ندیده بودند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد: برگزاری آیین‌های بزرگداشت روز قزوین می‌تواند بخشی از وظیفه شناسی مردم و مسئولان قزوین را نشان دهد و همین نقطه قوت برگزاری جشنواره‌ها و مراسم در این روز است.

حسینی در ادامه تصریح کرد: استان قزوین یکی از استان‌هایی است که شرایط جغرافیایی خاص آثار باستانی و گردشگری زیادی دارد و ما در پی این هستیم تا از طریق سازمان گردشگری کشور بتوانیم گردشگرانی را به استان قزوین دعوت کنیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: البته در این مسیر نباید از نقش تاثیر گذار رسانه‌ها دور باشیم و باید بدانیم که رسانه‌ها به عنوان یک ابزار اطلاعاتی قوی در دنیای امروز می‌توانند اثرات برگزاری این جشنواره را چندین برابر کنند.

این مسئول ادامه داد: باید به این نکته نیز توجه کرد که نحوه برگزاری جشنواره‌های روز قزوین و چگونگی معرفی شهر و همچنین هزینه‌ها به چه صورتی است و بدون برنامه و هدف حرکت نکرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز