خبرگزاری کار ایران

نکویی زهرایی، استاندار اسبق قزوین:

دولت اصلاح‌طلب نیست ولی نگاه‌های اصلاح‌طلبانه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۱۱۷

ممکن است با برخی اقدامات دولت موافق نباشیم، اما هم از دولت حمایت می‌کنیم و هم به تعبیر حجاریان انتقاد می‌کنیم.

استاندار اسبق قزوین گفت: ممکن است با برخی اقدامات دولت موافق نباشیم، اما هم از دولت حمایت می‌کنیم و هم به تعبیر حجاریان انتقاد می‌کنیم.

به گزارش ایلنا از قزوین، سید علی نکویی زهرایی در جمع اعضای سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار قزوین در خصوص موضع اصلاح طلبان نسبت به دولت گفت: دولت خودش می‌گوید اصلاح طلب نیست ولی نگاه‌های اصلاح طلبانه دارد، ما هم سال پیش آقای روحانی را به عنوان یک اصلاح طلب نمی‌دانستیم ولی سیاست‌مان حمایت از دولت است.

نکویی نگاه به مسائل سیاسی را صفر و ۱۰۰ ندانست و افزود: مسائل سیاسی نسبی است و این طور نیست که یکی کاملا مورد قبول باشد و یکی دیگر به طور کامل رد باشد.

وی ادامه داد: ممکن است با برخی اقدامات دولت موافق نباشیم، اما هم از دولت حمایت می‌کنیم و هم به تعبیر حجاریان انتقاد می‌کنیم.

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان اظهار کرد: یکی از دلایل حمایت ما از روحانی نگاه به مخالفان وی است؛ در واقع برخی اوقات برای شناخت یک شخص به موافقان و مخالفانش نگاه می‌کنند و شما می‌بینید این‌ها تمام قد ایستادند تا دولت روحانی را زمین گیر کنند.

وی اضافه کرد: اصلاح طلبان باید شرایط موجود و امکانات دولت را در نظر بگیرند و براساس آن نسبت به دولت موضع گیری کنند.

نکویی با بیان اینکه چنین مجلسی تا به امروز سابقه نداشته است، گفت: ‌ این سوال‌هایی که از وزیران می‌شود، صد‌ها ساعت وقت آن‌ها و معاونان‌شان را می‌گیرد و این نوعی اتلاف وقت وزیران است تا نتوانند کار خودشان را انجام بدهند.

وی با اشاره به اینکه قوای دیگر هم همراه روحانی نیستند، اظهار کرد: باید خواسته‌ها یمان را با توجه به این شرایط تنظیم کنیم و این انتظار را نداشته باشیم که دولت همه خواسته‌هایمان را برآورده کند.

نکویی افزود: با این همه، دولت تا به امروز و با توجه به شرایط خوب کار کرده و بخشی از وعده‌هایش در انتخابات را عملی کرده است.

استاندار اسبق قزوین در بخش دیگری از صحبت‌هایش در خصوص راه‌های افزایش انسجام میان اصلاح طلبان گفت: باید احزاب و تشکل‌های اصلاح طلب تقویت شده و طی راهکاری انسجام و هماهنگی بین آن‌ها افزایش پیدا کند.

نکویی ادامه داد: ‌ اگر این اتفاق بیافتد با توجه به زمان یک سال و نیم باقی مانده تا انتخابات مجلس می‌توانیم حضور قوی داشته باشیم، البته تا آن زمان مطمئنا برخی از اقدامات دولت روحانی هم به نتیجه می‌رسد که این اتفاق کار را راحت‌تر می‌کند.

فاطمه حیدری، دبیر سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار استان قزوین، نیز در ابتدای این برنامه گزارش از فعالیت‌های سازمان در یک سال گذشته ارایه کرد و افزود: احزاب قدرتمند در هر کشوری می‌توانند به نهادینه شدن قانون کمک کنند.

حیدری در بخش دیگری از سخنانش افزود: تشکل‌های سیاسی و به ویزه احزاب باید برای حضور موثر جوانان در کادر اصلی حزب و سپردن مسئولیت به آنان اهمیت بیشتری قائل شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز