خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

پایگاه اورژانس هوایی قزوین راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۵۶۴

آئین افتتاح رسمی پایگاه اورژانس هوایی استان قزوین، با حضور مسئولان وزارت بهداشت، استان و دانشگاه و از طریق نشست بالگرد امداد در پد فرود بالگرد در مرکز آموزشی درمانی ولایت برگزار شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: مسئولان وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در راستای تلاش برای رساندن زمان رسیدن نیروهای فوریت‌های پزشکی به صحنه حادثه، به زیر ۱۴ دقیقه، اورژانس هوایی را به طور رسمی، در استان قزوین راه اندازی کردند تا مناطق کوهستانی و صعب العبور استان نیز تحت پوشش خدمات سریع اورژانس قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ عیسی کشاورز معتمدی گفت: آئین افتتاح رسمی پایگاه اورژانس هوایی استان قزوین، با حضور مسئولان وزارت بهداشت، استان و دانشگاه و از طریق نشست بالگرد امداد در پد فرود بالگرد در مرکز آموزشی درمانی ولایت برگزار شد و افزود: اولویت اول ارائه خدمات اورژانس هوایی، پوشش جاده‌های فرعی با شعاع ۱۵۰ کیلومتر است.

به گفته وی با راه اندازی این پایگاه، اگر در مسیرهای یاد شده، حادثه‌ای اتفاق افتاده باشد و رسیدن مصدوم به بیمارستان بیش از ۳۰ دقیقه به طول بینجامد، از طریق امدادرسانی هوایی، می‌توان اینجا به جایی را در حداقل زمان ممکن انجام داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز