خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قزوین:

مبارزه با کالاهای قاچاق باعثتقویت تولیدات داخلی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۰۲۴

تلاش زیاد، استقامت، همت مضاعف و پایمردی خاصی را باید در امر مبارزه با قاچاق کالا در استان داشته باشیم تا این معضل را به حداقل کاهش دهیم.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار قزوین گفت: جدیت در مبارزه با کالاهای قاچاق باعثتقویت تولیدات داخلی می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین؛ایوب رحیمی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا با بیان این مطلب افزود: تلاش زیاد، استقامت، همت مضاعف و پایمردی خاصی را باید در امر مبارزه با قاچاق کالا در استان داشته باشیم تا این معضل را به حداقل کاهش دهیم.

وی در ادامه افزود: تحمل مشکلات درامر مبارزه یک امر بدیهی و آشکار است و راهکارهای کارشناسی نیز مساله مهم است که بایستی به آن توجه شود.


معاون سیاسی – امنیتی استاندار تصریح کرد: واحدهای سیار بازرسی در استان از انبارها توجه لازم را داشته باشند که به خوبی و با دقت این کار صورت گیرد.


رحیمی افزود: اگر برخورد با این معضل با جدیت ادامه نداشته باشد تولید داخلی ضربه خواهد خورد و از طرفی نیز به علت بهداشتی نبودن برخی از کالاها جلوی بسیاری از بیماریها را در بین جامعه خواهد گرفت.


وی بیان کرد: رسانه های جمعی و بویژه رسانه ملی از طریق اطلاع رسانی از کالاهایی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازد و از طریق قاچاق عرضه می گردد مردم را به خوبی آگاه سازند.


وی تاکید کرد: هدف ما تامین امنیت و دور کردن تشویش و نگرانی از اذهان جامعه است و مردم باید احساس امنیت داشته باشند.


رحیمی افزود: قاچاق دام نیز مساله مهمی است که بایستی با جدیت مبارزه و با این معضل صورت گیرد و دستگاه‌های مربوطه به این امر با جدیت بیشتری توجه کافی را داشته باشند.


ایشان در ادامه خواستار ساماندهی دست فروشان در سطح شهر و جمع آوری عرضه کنندگان البسه دست دوم خارجی شد.


وی تاکید کرد: برخوردهای جدی تر باعثخواهد شد که وضعیت استان از لحاظ اقتصادی و اشتغال بهتر از سابق شود.


ایشان همچنین بر تقویت کمیسیون های فرعی در شهرستان ها به ریاست فرمانداران تاکید کرد.


مدیر کل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری نیز گزارشی از فعالیت کمیته های زیر گروه کمیسیون ارائه کرد.


فرمانداران استان نیز به ارائه گزارشی از وضعیت مبارزه قاچاق کالا در شهرستان های خود و بیان نظرات و پیشنهادهایی در این خصوص پرداختند.


در این جلسه درخصوص میزان و اقدام کشفیات کالاهای قاچاق و اقدامات مربوط به مبارزه گزارشی ارائه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز