خبرگزاری کار ایران

سیاهکلی، معاون رسانه‌های مجازی صدا و سیما:

شهرداری قزوین صاحب سیستم " آی پی مدیا " می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۳۸۸

شهرداری قزوین به عنوان اولین شهرداری کشور برای ارائه خدمات به شهروندان صاحب سیستم " آی پی مدیا " می‌شود.

لطف‌اله سیاهکلی مرادی، معاون رسانه‌های مجازی صدا و سیما گفت: شهرداری قزوین به عنوان اولین شهرداری کشور برای ارائه خدمات به شهروندان صاحب سیستم " آی پی مدیا " می‌شود.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ سیاهکالی در نشست مشترک با رئیس شورای شهر، شهردار قزوین، مدیرکل صدا و سیما و مخابرات استان قزوین افزود: سیستم جدید " آی پی مدیا " در قزوین بعد از استان یزد به زودی راه‌اندازی خواهد شد و این سیستم به وسیله دستگاه‌های ستا باکس قابل استفاده است و از طریق سیستم اینترنت IDSL قابل دریافت می‌باشد.

وی بیان کرد: از طریق این سیستم می‌توان خدمات شهری بسیار خوبی به شهروندان ارائه داد و شهرداری قزوین به عنوان اولین شهرداری در کشور است که برای ارائه خدمات خود به شهروندان از این سیستم استفاده می‌کند.

این مقام مسوول اظهار کرد: جای بس خوشحالی است که مدیریت شهری قزوین در کنار امور عمرانی علاقه بسیار خوبی به امور نرم افزاری دارد.

وی اظهار کرد: درباره انتخاب قزوین به عنوان چهارمین حرم اهل بیت(ع) صدا و سیما آمادگی بررسی و تبلیغ این موضوع را دارد.

نصرتی، شهردار قزوین خبر داد؛

آمادگی راه‌اندازی استودیوی تلویزیونی

مسعود نصرتی، شهردار قزوین نیز در این نشست گفت: خوشبختانه حمایت و ارتباط بسیار خوبی بین صدا و سیما و شهرداری وجود دارد.

وی افزود: راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک و استودیوی رادیویی نشان از ارتباط مستمر شهرداری با مجموعه صدا و سیما است.

نصرتی ادامه داد: شهرداری قزوین سومین شهرداری کشور است که استودیوی رادیویی را راه اندازی کرده و شهرداری قزوین آمادگی راه اندازی استودیوی تلویزیونی را نیز دارد.

جهانی، مدیرکل صدا و سیمای استان قزوین مطرح کرد؛

تعامل خوب بین شهرداری قزوین و سازمان صدا و سیما

صادق جهانی، مدیرکل صدا و سیمای استان قزوین نیز گفت: شهردار قزوین یک نگاه جامع به شهر دارد و در سابقه‌ای که بنده دارم این جامعیت و این نگاه را در شهرداری قزوین می‌بینم.

وی افزود: در مدت ۳ سال گذشته تعامل بسیار خوبی بین شهرداری قزوین و سازمان صدا و سیما برقرار شده است و امید است با تعامل و همکاری بتوانیم سیمای شهر را راه اندازی کنیم.

گفتنی است؛ آی پی مدیا با هدف ارائه بهترین و کاملترین سرویس های دیجیتال به مشترکان و رفع نیازهای آنها در زمینه های شبکه های رادیویی و تلویزیونی، اخبار، ارتباطات، سرگرمی و خدمات عمومی در توسعه جغرافیایی گسترده طراحی و پیاده سازی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز