خبرگزاری کار ایران

برگزاری جشنواره سالانه مطبوعات استان قزوین در شهریور ماه

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۶۵۱

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از برگزاری جشنواره مطبوعات در شهریور ماه سال جاری خبر داد.

مهدی رمضانی، معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از برگزاری جشنواره مطبوعات در شهریور ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین؛ مهدی رمضانی گفت: جشنواره فصلی مطبوعات که مقرر بود در پایان هر فصل برگزار شود به دلیل برخی سیاست گذاری‌های خانه مطبوعات استان قزوین و محدود شدن فعالیت‌های سرای روزنامه نگاران برگزار نخواهد شد اما برنامه ریزی‌های لازم برای برگزاری جشنواره سالانه مطبوعات صورت گرفته است.

رمضانی افزود: به همین منظور طی چند روز اخیر جلسات مستمری با شورای مرکزی خانه مطبوعات استان قزوین و مشارکت دستگاه های فرهنگی برگزار شده است که در این جلسات ساز و کار و نحوه برگزاری جشنواره تاحدودی شکل گرفته است.

وی گفت: این جشنواره، نقاط قوت و ضعف مطبوعات و رسانه‌های استان را مشخص کرده تا اصحاب رسانه با برنامه ریزی‌های دقیق در جهت هرچه بهتر شدن فعالیت‌هایشان گام بردارند.

رمضانی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده، به زودی فراخوان جشنواره مطبوعات منتشر و مراسم اختتامیه آن نیز شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز