خبرگزاری کار ایران

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان البرز:

زنان کارآفرین نقش ارزشمندی در تولید ملی دارند

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۶۴۲

زنان کار آفرین نقش ارزشمند و ویژه ای در تولید ملی و اقتصاد کشور دارند از این رو با همت و تلاش مضاعف سعی کرد تا تولیدات کشور را بیش از گذشته رونق و گسترش داد.

آهنگران، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان البرز گفت: زنان کار آفرین نقش ارزشمند و ویژه ای در تولید ملی و اقتصاد کشور دارند از این رو با همت و تلاش مضاعف سعی کرد تا تولیدات کشور را بیش از گذشته رونق و گسترش داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قزوین؛ آهنگران در حاشیه بازدید از شرکت های تهران تک نخ و ماشین سازی سیم کابل پارس گفت: همه ما وظیفه داریم تا با توسعه تولیدات ملی به اقتصاد کشور کمک کنیم و به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده جامه عمل بپوشانیم.

هنگران اظهارکرد: همه ما باید تلاش کنیم تا تولیدات مرغوب و استاندارد را در جامعه گسترش و بهبود ببخشیم زیرا این رویکرد یکی از شاخصه های مهمی است که ما را در زمینه اقتصاد پایدار می تواند بسیار کمک کند.

وی با اشاره به این که امروز جامعه ما نیازمند کارآفرینان مبتکر و خلاقی است یادآور شد: باید به نیازهای روز جامعه توجه داشت و در این باب می توان با بهره گیری از خرد جمعی، تعامل، تفاهم، تقویت روحیه خود باوری و افزایش اطلاعات و دانش روز کمک شایانی به امر تولید کرد و لذا این شاخصه باید در دستور کار مدیران عامل شرکت ها و کارگران قرار گیرد.

شایان ذکر است؛ خانم تهرانی مدیر عامل شرکت تهران تک نخ و خانم ملازم سنندجی مدیر عامل شرکت ماشین سازی سیم و کابل پارس به بیان نقطه نظرات، مشکلات و ارائه گزارش عملکرد خود پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز