خبرگزاری کار ایران

برگزاری مسابقات ورزشی کارگران استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۷۳۲

مسابقات ورزشی کارگران استان قزوین در رشته های طناب کشی، شنا و مچ اندازی برگزار شد.

رئیس اداره امور ورزشی و تفریحات سالم کارگران استان قزوین گفت: مسابقات ورزشی کارگران استان قزوین در رشته های طناب کشی، شنا و مچ اندازی برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، علی آمزگار افزود: مسابقات طناب کشی کارگران با حضور ۱۰ تیم در دو گروه ۵ تیمی برگزار شد که تیم های شرکت شهر صنعتی، سازمان آتش نشانی و شرکت پاکنام به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

علی آموزگار گفت: در مسابقات شنا که با حضور تیم های سازمان نظام مهندسی، اداره برق، شیشه قزوین، شهرداری، آکادمی، بیمارستان رازی، ایران چوب، امور زندانها و قندقزوین برگزار شد، تیم سازمان نظام مهندسی با ۱۷۴ امتیاز مقام اول، تیم آتش نشانی با ۱۱۵ امتیاز مقام دوم و تیم اداره برق با ۵۲ امتیاز مقام سوم را کسب کردند.

وی افزود: مسابقات مچ اندازی قهرمانی کارگران استان با حضور ۷ تیم نیرو محرکه، پرسیلندر، پاکنام، گلوکوزان، بهمن دیزل، سپهرالکتریک و دفتر اجرائیات و با حضور ۹۰ نفر شرکت کننده در سالن مجموعه ورزشی کارگران برگزار شد که در نهایت تیمهای نیرو محرکه، پرسیلندر و پاکنام به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین برای اولین بار در استان، مسابقات دوچرخه سواری فرزندان کارگر در رده سنی زیر ۱۰ سال در ۲ گروه دختران و پسران برگزار شد.

لازم به ذکر است، به تیم هاو نفرات برتر مسابقات از سوی کمیته برگزاری، لوح قهرمانی و هدایایی اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز