خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین:

نخستین شرکت پیک موتوری قزوین هفته آینده افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۵۷۰

نخستین شرکت تجمیع شده پیک موتوری قزوین با عنوان شرکت پیک موتوری «سریع امین قزوین» هفته آینده افتتاح می شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: نخستین شرکت تجمیع شده پیک موتوری قزوین با عنوان شرکت پیک موتوری «سریع امین قزوین» هفته آینده افتتاح می شود.

به گزارش ایلنا از قزوین، مصطفی کاشی پزها افزود: موتورسیکلت ازجمله وسایل نقلیه ای است که درسیستم حمل و نقل کشورهای مختلف جهان ازجمله کشور ایران وجود دارد.

وی اضافه کرد: برخی از کشورها نیز به دلیل مزایایی که این وسیله نقلیه دارد سرمایه گذاری های خوبی برای ساماندهی سیستم حمل و نقل با موتور سیکلت انجام داده اند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ادامه داد: استفاده از این وسیله نقلیه در شهرهایی با بارترافیکی بالا به لحاظ صرفه جویی در مصرف سوخت و زمان بسیار باصرف است.

کاشی پزها عنوان کرد: در هر شهری از جمله شهر قزوین از موتور سیکلت به ویژه به صورت پیک موتوری استفاده های فراوانی می شود.

وی با اشاره به مزایای استفاده از موتورسیکلت تصریح کرد: کاهش بارترافیکی معابرسطح شهر، صرفه جویی در مصرف سوخت وکاهش آلایندگی زیست محیطی از جمله مزایای استفاده از موتورسیکلت در ترددهای درون شهری است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: به دلیل مزایای فراوان این وسیله نقلیه پیک‌های موتوری متعددی در سطح شهر فعالیت می کنند که سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین به منظور ساماندهی به پیک های موتوری فعال در سطح شهر قزوین اقدام به تجمیع این پیک ها کرده است.

کاشی پزها بیان کرد: در این راستا نخستین شرکت تجمیع شده پیک موتوری قزوین با عنوان «سریع امین قزوین» از هفته آینده به بهره برداری رسیده و آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

وی با اشاره به اهداف اجرای این طرح ابراز کرد: کاهش هزینه‌ها، ایجاد وحدت رویه بین پیک های موتوری، استانداردسازی خدمات قابل ارائه توسط پیک های موتوری، ارتقاء سطح کیفیت خدمات ارائه شده، کاهش ترددهای درون شهری و ترافیک، کاهش مصرف سوخت و تبدیل واحدهای کوچک کم بازده به شرکت های توانمند سودآور از اهداف اجرای این طرح است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: نخستین شرکت پیک موتوری تجمیع شده قزوین که تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از هفته آینده فعالیت خود را آغاز می کند ۲۰نفر اشتغالزایی دارد که پیش بینی شده این تعداد به ۱۰۰نفر افزایش یابد.

کاشی پزها عنوان کرد: این شرکت هر روز از ساعت۸صبح تا ۹شب آماده ارائه خدمات به شهروندان قزوینی است که در برنامه ریزی آینده ساعات کاری آن افزایش یافته و با فعالیت شبانه روزی آماده سرویس دهی به شهروندان خواهد بود.

وی یادآور شد: شهروندان قزوینی برای دریافت خدمات نخستین شرکت تجمیع شده پیک موتوری قزوین می توانند با شماره تلفن های ۳۳۵۵۰۰۴۴ و ۳۳۵۶۰۰۴۴ تماس برقرار کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز