خبرگزاری کار ایران

فرخزاد، نائب رئیس شورای شهر قزوین تأکید کرد:

ترویج فرهنگ قرآنی مهمترین مزیت طرح تجلیل از حافظان قرآن کریم

کد خبر : ۱۷۹۵۳۸

فرهنگ قرآنی با برگزاری طرح تجلیل از حافظان قرآنی که چهارمین مرحله آن برگزار شد، ترویج می یابد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ضمن حضور در چهارمین آئین تجلیل از حافظان قرآنی مزیت و حسن اینگونه برنامه ها را یادآوری به جامعه در اهمیت دادن به موضوعات قرآنی دانست.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ علی فرخزاد افزود: کسانی که در موضوعات قرآنی به صورت تخصصی کار می کنند این دلگرمی را دارند که مورد توجه قرار می گیرند و با تلاش و پشتکار بیشتری هدف خود را نهایی می کنند.

وی در ادامه بر ترویج فرهنگ عمومی حفظ و تفسیر قرآن کریم تأکید کرد و گفت: به هر حال مستمر و گسترده بودن این برنامه ها و ترویج آن در بین تمامی اقشار به ویژه جوانها و نوجوانها می تواند مهم باشد.

فرخزاد اضافه کرد: این فرهنگ باید در دیگر شهرها و روستاها و به همت دستگاه هایی غیر از شهرداری قزوین رواج یابد و نقش وزارت فرهنگ و ارشاد در ترویج فرهنگ قرآنی در تمامی مناطق استان پر رنگ است.

این عضو شورای شهر در پایان گفت: در کنار تشویق مردم به روی آوردن به فرهنگ قرآنی باید در دیگر حوزه های فرهنگی، هنری و ورزشی نیز زمینه را برای آموزش تخصصی و هدفمند جامعه فراهم کرد به خصوص در فصل اوقات فراغت جامعه که این آموزشها می تواند مؤثر باشد و تلاش سازمان فرهنگی ورزشی نیز تاکنون توجه به همین موارد بوده و هست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز