خبرگزاری کار ایران

کمک ۵۰۰ میلیون ریالی خیر قزوینی به ستاد مردمی دیه استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۴۲۶

مدیرعامل ستادمردمی رسیدگی به امور دیه استان از کمک ۵۰۰میلیون ریالی خیر نیکوکار قزوینی برای آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد نیازمند خبرداد.

ایلنا: مدیرعامل ستادمردمی رسیدگی به امور دیه استان قزوین از کمک ۵۰۰میلیون ریالی خیر نیکوکار قزوینی برای آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد نیازمند خبرداد.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ محمد آبفروش با اعلام این خبر گفت: خیر نیکوکار قزوینی با مراجعه به ستادمردمی دیه مبلغ ۵۰۰میلیون ریال برای آزادسازی ۲۰نفر از زندانیان غیرعمد نیازمند اهداء کرد.

وی باتأکیدبر فرهنگ سازی کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد درجامعه بیان داشت: مردم خیر استان قزوین همانطور که در همه امور خیریه حضور فعال دارند، در آزادسازی زندانیان نیازمند نیز مشارکتی تحسین برانگیز و مثال زدنی داشته‌اند.

آبفروش اظهارداشت: بیشتر زندانیان جرائم غیر عمد، انسان‌های آبرومندی هستند که به جهت محکومیت‌های مالی، مهریه، بدهی دیه، نفقه و مسائلی از این قبیل در زندان تحمل کیفرمی کنند. باید تلاش شود مشکلات این دسته از افراد باکمک خیرین ونیکوکاران حل شده و آن‌ها به آغوش خانواده خود بازگردند.
مدیرعامل ستادمردمی دیه استان گفت: از مدیران و مسؤلین نیز انتظار داریم همچون گذشته در راه آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد نیازمند اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز