خبرگزاری کار ایران

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین:

نهادینه کردن فرهنگ عفاف جرائم را کاهش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۱۱

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان ارتقاء، تعمیق و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب را سبب کاهش وقوع جرائم دانست.

ایلنا: مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان ارتقاء، تعمیق و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب را سبب کاهش وقوع جرائم دانست.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سپاه استان قزوین؛ دوره ۳ روزه آموزش طرح مشکات عفاف و حجاب با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از خواهران فرهنگی بسیج ناحیه ۲ قزوین در دبیرستان مرحوم بهشتیان برگزار شد.

رضا برزگر ابراهیمی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان در اختتامیه این دوره با تشریح دلایل برگزاری این دوره، ابراز کرد: تبیین فلسفه و پیامدهای مثبت فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی عفاف و حجاب در عرصه‌های مختلف زندگی و تبیین اثرات منفی عدم رعایت آن از مهم‌ترین دلایل برگزاری این دوره است.

وی افزود: عدم رعایت حجاب سبب سست شدن بنیان‌های خانواده و جامعه می‌شود و ارزش انسانی، دینی و معنوی بانوان را کمرنگ و نابود می‌کند.

مسئول بسیج فرهنگیان استان تصریح کرد: این دوره زمینه‌ای خواهد شد تا با استفاده از ظرفیت‌های زنان معلم در جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بین فرهنگیان زن و مدارس دخترانه گام‌های مثبت و سازنده‌ای برداشته شود و دانش آموزان دختر بیش از پیش با این فرهنگ ناب اسلامی آشنا شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز