خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون قضایی مجلس ششم:

وحدت گروهها، توطئه های غرب را نقش بر آب خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۵۲

راه نجات کشور اصلاحات است و ما اصلاح طلبان خواستار اصلاح امور اداری، فرهنگی، دانشگاهی و برقراری ارتباط با شرق و غرب براساس حفظ عزت و استقلال کشور و بازنگری در قوانین هستیم.

ایلنا: رئیس کمیسیون قضایی مجلس ششم گفت: از گفتمان اصلاح طلبی هیچ گاه دست بر نمی‌داریم و چه در مسوولیت باشیم و چه مسوولیتی در حاکمیت نداشته باشیم با جدیت مسیر اصلاح طلبی را ادامه خواهیم داد، زیرا معتقدیم راه نجات کشور، اصلاحات با حفظ وحدت است.

به گزارش خبرگزاری " ایلنا "، حجت الاسلام " سیدناصر قوامی " که در نشست فعالان سیاسی اصلاح طلب و اعضای ستاد دکتر روحانی استان سخن می‌گفت با قرائت خطبه هایی از نهج البلاغه، رعایت عدالت و اخلاق را در جامعه امری ضروری و اجتناب ناپذیر دانست و افزود: حل مسائل هسته ای تنها با اتفاق، اتحاد و همدلی واقعی بین همه گروه های سیاسی ممکن می‌شود و اگر در داخل با یکدیگر باشیم، غربی‌ها نمی‌توانند با تحریم‌ها و فشارهای ناجوانمردانه به ما آسیب بزنند.

وی با تاکید بر این که اصلاح طلبان، پایگاه اجتماعی بسیار محکمی دارند و اگر برای انتخابات تایید شوند، قادرند به راحتی وارد مجلس آینده شوند، تصریح کرد: راه نجات کشور اصلاحات است و ما اصلاح طلبان خواستار اصلاح امور اداری، فرهنگی، دانشگاهی و برقراری ارتباط با شرق و غرب براساس حفظ عزت و استقلال کشور و بازنگری در قوانین هستیم.

قوامی با اشاره به برخی صحبت‌ها در خصوص گرایش سیاسی استاندار جدید قزوین، اضافه کرد: به برادری که می‌گوید استاندار قزوین از قلب اصولگرایان درآمده است، باید گفت: چرا عادلانه صحبت نمی‌کنید. اگر اصلاح طلبان، آیت اله تاکندی و حجت الاسلام علیخانی از آقای روزبه حمایت نمی‌کردند، این انتخاب صورت نمی‌گرفت و امروز هم امیدواریم با این حمایت مشروطی که از استاندار قزوین شده است، ایشان بتواند تغییرات لازم را در استان ایجاد کند و در مسیر دولت اعتدال حرکت کند.

در این نشست، محمد هادی جعفری، یکی از فعالان اصلاح طلب استان هم به بیان دیدگاه های خود پرداخت و گفت: در صورت فراهم شدن شرائط، اصلاح طلبان پیروز انتخابات هستند.

" محسن قاسمی "، رییس ستاد دکتر روحانی در استان نیز به فرآیند انتخاب استاندار قزوین اشاره کرد و اظهار کرد: آقای روزبه منصوب دولت تدبیر و امید هست و همه باید از ایشان حمایت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز