خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

توجه به آموزش و فرهنگ‌سازی سرلوحه فعالیت‌های ترافیکی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۸۴۵

تحولات خوبی در حوزه حمل و نقل عمومی شهر قزوین به خصوص اتوبوس و تاکسیرانی نسبت به سال‌های گذشته ایجاد شده است و این مهم قابل تقدیر است.

ایلنا: استاندار قزوین گفت: تحولات خوبی در حوزه حمل و نقل عمومی شهر قزوین به خصوص اتوبوس و تاکسیرانی نسبت به سال‌های گذشته ایجاد شده است و این مهم قابل تقدیر است.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ مرتضی روزبه در همایش بزرگداشت ۲۶ آذر روز حمل و نقل افزود: شبکه حمل و نقل عمومی شهر قزوین شامل اتوبوس و تاکسی انصافا خدمات خوبی به شهروندان ارایه می‌کند.

وی بیان کرد: موضوع حمل و نقل و ترافیک یک موضوع جامع و فرابخشی است و همه حوزه‎‌ها از جمله سلامت و محیط زیست با این موضوع در ارتباط هستند.

استاندار قزوین گفت: باید به موضوع ترافیک و حمل و نقل نگاه جامع و فرابخشی داشته باشیم و این نگاه باید در بین مسوولان نهادینه شود چراکه همیشه در این حوزه با مشکلات فراوانی روبرو بودیم.

روزبه با تاکید بر اینکه موضوع ترافیک شهر قزوین باید جدی گرفته شود، بیان کرد: نباید بگذاریم مشکل ترافیک شهر قزوین به شهرهای همچون شهر تهران برسد.

این مقام مسوول در ادامه بیان کرد: سرعت پیشرفت ارائه خدمات به شهروندان در حوزه حمل و نقل خوب است و امیدواریم با همین شتاب از نظر کیفیت و کمیت به جلو حرکت کنیم.

وی افزود: باید رویکرد جدی به موضوع آموزش و فرهنگ‌سازی در زمینه ترافیک و حمل و نقل داشته باشیم و باید در این زمینه سرمایه‌گذاری صورت گیرد.

روزبه بیان کرد: فقط از طریق تهمیدات فیزیکی نمی‌توان به مشکل ترایک را حل کرد بلکه باید در مباحثآموزشی و فرهنگ سازی به طور جدی وارد شویم.

این مقام مسوول گفت: معضل ترافیک در دنیا وجود دارد و باید از تجربیات کشورهای پیشرفته در این زمینه استفاده کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز