خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار قزوین:

ایستگاه راه‌آهن قزوین ساماندهی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۵۵

ساماندهی ایستگاه راه آهن قزوین و تخریب منازل مسکونی فرسوده راه آهن و تبدیل آن‌ها به فضای پارکینگ عمومی با همکاری اداره کل راه آهن شمال غرب در حال پیگیری و برنامه‌ریزی است.

ایلنا: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: برای ساماندهی ایستگاه راه آهن قزوین و تخریب منازل مسکونی فرسوده راه آهن و تبدیل آن‌ها به فضای پارکینگ عمومی با همکاری اداره کل راه آهن شمال غرب در حال پیگیری و برنامه‌ریزی هستیم.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ سید مهدی یدی همدانی افزود: شهرداری قزوین در ساخت یک سالن جدید در کنار سالن قدیم راه آهن به مساحت ۶هزار متر مربع با اداره کل راه آهن شمال غرب مشارکت خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ایستگاه راه آهن قزوین یکی از ۱۰ ایستگاه اصلی کشور است، بیان کرد: شهرداری قزوین در حال حاضر اعلام آمادگی برای احداثپارکینگ به مساحت ۵هزار مترمربع کرده است و منازل مسکونی فرسوده راه آهن برای احداثپارکینگ تخریب شده است.

همدانی در ادامه به همکاری با سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین اشاره کرد و گفت: سازمان خدمات طراحی در حال انجام طراحی مسیرهای دوچرخه شهر قزوین، خطوط BRT و LRT شهر قزوین و مکان‌یابی و طراحی زیرگذرهای عابر پیاده در شهر قزوین است.

این مقام مسوول افزود: در خصوص فرهنگسازی به ویژه برای عابران پیاده با کمک هنرمندان شهر در حال برنامه‌ریزی هستیم چراکه تاکنون فرهنگسازی به ویژه برای عابران پیاده تاثیر خوبی داشته است.

معاون شهردار قزوین بیان کرد: در تلاش هستیم با کمک هنرمندان در زمینه ترویج فرهنگ عابر پیاده اقدامات مناسب‎تری انجام دهیم و پیش بینی کردیم در این زمینه بتوانیم از عروسک‌گردانان و از طریق تئا‌تر و شخصیت‌های کارتونی استفاده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز