خبرگزاری کار ایران

۲۳ آذر برپا می‌شود؛

دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۹۳

دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در استان قزوین، باتوجه به توسعه و پیشرفت رسانه‌ها و با هدف توسعه فرهنگ‌سازی استفاده از رسانه‌های دیجیتال، حمایت از تولیدکنندگان داخلی و جریان‌سازی تولید، ۲۳ آذر در استان قزوین برپا می‌شود.

ایلنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در استان قزوین، باتوجه به توسعه و پیشرفت رسانه‌ها و باهدف توسعه فرهنگ‌سازی استفاده از رسانه‌های دیجیتال، حمایت از تولیدکنندگان داخلی وجریان‌سازی تولید، دراستان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ محمدحسین شفیعی‌ها افزود: عرصه فناوری مجازی و رسانه‌های دیجیتال امروزه رو به گسترش است و بخش زیادی از زندگی مردم در طبقات مختلف را اشغال کرده است بر این اساس تشریح و معرفی رسانه‌ها و نحوه بهره گیری مناسب و صحیح از آن‌ها اهمیت و نقش بسزایی دارد که در این نمایشگاه به آن می‌پردازیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اظهار کرد: اولین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در استان که سال ۹۰ برگزار شد مورد استقبال قرار گرفت و با استفاده از تجربیاتی که از نمایشگاه قبلی کسب کردیم امسال دومین نمایشگاه را با همکاری مجتمع فرهنگی دیجیتال کاسپین از ۲۳ آذر ماه پربار‌تر و جدی تری از نمایشگاه قبیل برگزار کنیم.

شفیعی‌ها بیان نمود: تلاش شده است بخش‌های مختلفی از پیشرفت تکنولوژ ی و فناوری در نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شود تا بازدید کنندگان ضمن بازدید از نمایشگاه با جدید‌ترین تکنولوژی‌ها و فرهنگ استفاده از فناوری آشنا شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه مسایل اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی در دنیای کنونی حول محور رسانه‌های دیجیتال در حال شکل گرفتن است، ناگزیریم در این زمینه سرمایه ‌گذاری کنیم و به یقین برپایی اینگونه نمایشگاه‌ها، ضمن فراهم آوردن محیطی مناسب برای شناخت ظرفیت‌های موجود، در آشنا کردن بیشتر مردم با انواع رسانه‌ها و همچنین تقویت آن بسیار موثر خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از ۲۳تا ۲۸ آذر ماه سال جاری درمحل دائمی نمایشگاه‌های استان با حضور تولیدکنندگان بر‌تر کشوری و استانی در حوزه‌ رسانه‌های دیجیتال برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز