خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

گرفتن چارت تشکیلاتی بیمارستان ولایت قزوین کار مهمی بود

کد خبر : ۱۱۳۱۰۴

آیین معارفه مدیر جدید مرکز آموزشی درمانی ولایت برگزار شد. گرفتن چارت تشکیلاتی مرکز آموزشی درمانی ولایت کار مهمی بود.

ایلنا: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: پروژه بیمارستان ولایت قزوین با کلنگ زنی در سال ۱۳۸۵ آغاز و در سال ۱۳۹۰ راه اندازی شد و باید گفت این مرکز یکی از پروژه‌هایی بزرگی است که در مدت پنج سال، زود هنگام افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ دکتر مسعود رضایی در آیین معارفه محمد هاشم کیایی به عنوان مدیر جدید مرکز آموزشی درمانی ولایت و تودیع محمد زکریا کیایی مدیر پیشین مرکز افزود: این مرکز تازه تأسیس با تمام مشکلات، با هدایت مدیر پیشین که زحمات فراوانی کشیده‌اند و به واقع می‌توان از ایشان به عنوان مرد میدان‌های سخت یاد کرد، راه اندازی شد، از زحمات چندین ساله وی به عنوان یکی از مدیران موفق دانشگاه تشکر کرد.

دکتر رضایی با اشاره به اینکه این پروژه حتی در کشور نیز به عنوان نمونه موفق در نحوه راه اندازی و الگو شدن برای شهرهای دیگر مطرح شد، ادامه داد: مهم‌ترین اقدام انجام شده توسط ایشان، گرفتن چارت تشکیلاتی برای مرکز آموزشی درمانی ولایت است.

محمدزکریا کیایی مدیر پیشین مرکز نیز که در حال حاضر سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه می‌باشد، در سخنانی، عملکرد مرکز از بدو راه اندازی تاکنون را به صورت مختصر بیان کرد و از حمایت‌های مسوولان دانشگاه و زحمات کادر درمانی و اداری مرکز قدردانی کرد.

وی با توجه به ۲۳ سال سابقه مدیریتی در مراکز درمانی، با اشاره به اینکه مدیران مراکز درمانی باید تمام توان خود را در خدمت به بیماران و مردم قرار دهند، از آنان خواست با توجیه کارکنان و پرستاران برای پاسخگویی صحیح و رسیدگی بیشتر به بیماران در ارائه هر چه بهتر خدمات سهیم باشند.

کیایی به توجه و احترام به بازنشستگان، به ویژه بازنشستگان دانشگاه، هنگام مراجعه به مراکز درمانی نیز تأکید کرد.

محمد هاشم کیایی مدیر جدید مرکز که پیش از این مدیریت مرکز آموزشی درمانی کودکان قدس را بر عهده داشت، به بیان اهداف و دیدگاه‌های خود پرداخت و خواستار حمایت و همکاری مسوولان شد.

در پایان این مراسم، ضمن آنکه لوح سپاس دکتر زینالو رییس دانشگاه به محمدزکریا کیایی اهدا شد، ابلاغ محمدهاشم کیایی، به طور رسمی به وی تقدیم شد. در ضمن هدیه کارکنان مرکز آموزشی درمانی ولایت به منظور قدردانی از زحمات محمدزکریا کیایی به وی تقدیم شد.

این برنامه با حضور مدیران دیگر مراکز آموزشی درمانی و جمعی از کارکنان مرکز آموزشی درمانی ولایت در سالن اجتماعات آن مرکز برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز