خبرگزاری کار ایران

امروز با حضور مسوولان استانی و شهری؛

تقاطع غیرهمسطح امام علی(ع) و پل شهید صیاد شیرازی در قزوین افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۱۳

تقاطع غیرهمسطح کابلی امام علی(ع) به عنوان اولین تقاطع غیرهمسطح کابلی استان قزوین و پل شهید صیاد شیرازی با حضور مسوولان ارشد استانی و شهری امروز افتتاح شد.

ایلنا: رئیس اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قزوین گفت: تقاطع غیرهمسطح امام علی(ع) به عنوان اولین تقاطع غیرهمسطح کابلی استان قزوین با هدف بهبود عبور و مرور شهری، تکمیل رینگ غربی شهر قزوین و اتصال مسیر تند راه رینگ غربی شهر از بلوارهای امام علی(ع)، شهید باهنر و معلم به اتوبان قزوین – زنجان و ایجاد یک ورودی مناسب برای شهر قزوین امروز افتتاح شد.

علیرضا منجم در گفتگو با خبرنگار ایلنا افزود: تقاطع غیرهمسطح بلوار امام علی(ع) امروز با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال جهت تملک، آسفالت، ایجاد فضای سبز و انجام عملیات عمرانی این پروژه افتتاح شد.

وی ادامه داد: تقاطع غیرهمسطح امام علی(ع) با هدف اتصال بلوار باهنر به بلوار امام علی(ع)، کاهش بار ترافیکی ورودی شهر و ایجاد کمربندی شمالی - جنوبی احداثشده است، و این تقاطع کابلی شامل دو پل به عرض هر یک ۱۳ متر و طول ۶۴۰ متر می‌باشد و فاصله دو پل از یکدیگر نیز چهار و نیم متر است و سازه طراحی شده آن از نوع کابلی و ماکزیمم ارتفاع آن ۱۱ متر است.

منجم افزود: این تقاطع چشم‌انداز بسیار زیبایی به باغستان‌های سنتی شهر و مناظر شمال و غرب شهر قزوین دارد و تقاطع غیرهمسطح امام علی(ع) واقع در تقاطع بلوار امام علی(ع) با بلوار شهید باهنر و بلوار معلم و کانال آبرسانی طالقان است.

شایان ذکراست؛ در این مراسم حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد، نایب رئیس مجلس، دکتر داود محمدی و حجت الاسلام سید مرتضی حسینی نمایندگان قزوین در مجلس، معاونین استاندار و جمعی از مدیران کل و معاونین دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی و نمایندگان رسانه‌های جمعی در این مراسم حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز