خبرگزاری کار ایران

شهردار قزوین:

به دنبال مسائل سیاسی نیستم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۸۳

خوشایندم نیست اگر کسی از من سوال بپرسد من در شهرداری به کدام گروه حزبی بیشتر اهمیت می‌دهم، چراکه هدف اصلی من در شهرداری قزوین پیشبرد اهداف و خدمت به شهروندان است.

ایلنا: شهردار قزوین گفت: بنده اصلا خوشحال نمی‌شوم اگر کسی از من سوال بپرسد من در شهرداری به کدام گروه حزبی بیشتر اهمیت می‌دهم، چراکه هدف اصلی من در شهرداری قزوین پیشبرد اهداف و خدمت به شهروندان است و فقط فکر اجرایی دارم.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قزوین، مسعود نصرتی افزود: من در شهرداری اصلا به دنبال مسائل سیاسی نیستم و نگاه من این است که در شهر فقط می‌توان با افکار اجرایی برای پیشبرد اهداف توسعه شهری قدم برداشت.

وی بیان کرد: شهروندان از مدیریت شهری توقع ارائه خدمات دارند و از ما مسائل سیاسی نمی‌خواهند، چراکه این مسائل را از نهادهای مربوطه دنبال می‌کنند.

نصرتی تصریح کرد: شهر قزوین در توسعه شهری با مشکلات بسیاری روبرو است و پرداختن به مسائل سیاسی فقط مشکلات شهری را بیشتر می‌کند و رسانه‌ها باید تلاش کنند تا مشکلات توسعه شهری را کاهش دهند.

وی در ادامه با اظهار اینکه مردم باید به عملکرد بنده نمره بدهند گفت: بنده در شورای چهارم عرض کردم که به بنده چه نمره‌ای می‌دهید و انتظار دارید این نمره تا چند ارتقاء پیدا کند و برای افزایش نمره چقدر همکاری شورای شهر، شهروندان و دستگاه‌های اجرایی با این مجموعه افزایش پیدا خواهد کرد.

نصرتی در خصوص مقایسه شورای چهارم با شورای سوم گفت: شورای چهارم، ترکیب متنوع‌تری دارد و افرادی باسابقه مدیریتی بیشتری در آن قرار دارند که می‌تواند یک فرصت باشد، هم یک تهدید. شورا جایی است که باید شورایی فکر شود و شورایی تصمیم بگیرید. اگر اتحاد داشته باشند، با این پتانسیل موفق می‌شوند؛ اما اگر اختلاف داشته باشند با این سابقه مدیریتی، یک تهدید بالقوه هستند. با توضیحی که به شورا دادم، نظر قاطع آن‌ها را کسب کردم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز