خبرگزاری کار ایران

هیات داوران سی و هفتمین مسابقات سراسری قرآن معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۵۴۹

عباس امام جمعه و علی اکبر حشمتی در بخش تجوید، هاشم روغنی در بخش لحن، مهدی دغاغله در بخش حسن حفظ، رحیم خاکی و جوادمسگری در بخش صوت، ابوالفضل علامی و محمدرضا شهیدی‌پور در بخش وقف وابتداء در این دوره به داوری خواهند پرداخت.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اسامی هیات داوران سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش برادران را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، با بیان اینکه ۲۵ داور برادر مسابقات این دوره را در بخش برادران داوری خواهند کرد، اظهارداشت: در رشته قرائت هیات داوران به ریاست، سیدمرتضی سادات فاطمی و نظارت کریم پارچه باف دولتی تشکیل می‌شود.

وی ضافه کرد: استادان؛ عباس امام جمعه و علی‌اکبر حشمتی در بخش تجوید، هاشم روغنی در بخش لحن، مهدی دغاغله در بخش حسن حفظ، رحیم خاکی و جوادمسگری در بخش صوت، ابوالفضل علامی و محمدرضا شهیدی‌پور در بخش وقف وابتداء در این دوره به داوری خواهند پرداخت.

حسینی ادامه داد: در رشته قرائت؛ حمید هروی و محمدگندم نژادطوسی به‌عنوان استاد راهنما در این دوره مسابقات را هدایت و راهنمایی خواهند کرد.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه در رشته حفظ نیز هیات داوران به ریاست حبیب مهکام و نظارت سعید رحمانی تشیکل می‌شود، افزود: محمد حاج ابوالقاسم، معتز آقایی، مهدی حسنی، محمدمهدی بحرالعلوم در بخش حسن حفظ، محمود لطفی نیا در بخش لحن، محمد عباسی در بخش صوت، جواد پناهی در بخش تجوید، حسین اخوان اقدم در بخش وقف وابتداء در این دوره تلاوت‌ها را داوری خواهند.

وی اضافه کرد: رضاعابدین‌زاده و خلیل دلپاک به عنوان استاد راهنما در این دوره حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز