فیلم / شیوه جدید سوءاستفاده داعش از زنان / عملیات روانی برای اجبار مردان به شرکت در اقدام جهادی

asdasd
کد خبر : ۴۱۰۷۶۳

به گزارش گروه فیلم و صوت ایلنا ، درحالی که سوءاستفاده از زنان به شیوه‌های مختلف همواره یکی از شیوه‌های داعش در اقدامات نظامی و غیرنظامی بوده، اخیراً شیوه‌ای جدید از این رفتارهای خلاف مقدمات اخلاق، در دستور کار این گروه تروریستی قرار گرفته است.

به گزارش گروه فیلم و صوت ایلنا ،درحالی که سوءاستفاده از زنان به شیوه‌های مختلف همواره یکی از شیوه‌های داعش در اقدامات نظامی و غیرنظامی بوده، اخیراً شیوه‌ای جدید از این رفتارهای خلاف مقدمات اخلاق، در دستور کار این گروه تروریستی قرار گرفته است.

به گزارش چند رسانه‌ای ایلنا، در سال‌های گذشته داعش با استفاده از شیوه انحرافی جهاد نکاح، به وقیح‌ترین شکل ممکن اقدام به سوءاستفاده از زنان می‌کرد و حال، در اقدامی عجیب، از این زنان در اقدامات تروریستی خود نیز استفاده می‌کند.

بر این اساس، داعش از این زنان که به‌علت سوءاستفاده‌های غیرانسانی جنسی در سال‌های گذشته، قدرت جسمانی‌شان را از دست داده‌اند، در عملیات تروریستی خود نیز استفاده می‌کند و علاوه بر این، سعی می‌کند درمیان مردان نیز احساس شرمندگی ایجاد کرده و بدین‌وسیله آن‌ها را نیز برای شرکت در این اقدامات تروریستی ترعیب  کند.

 

حجم ویدیو: ۱۳.۶۶M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۴۱ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز