خبرگزاری کار ایران

مسئولیت دروازه‌بان‌ها سنگین است؛

نظری: قهرمانی برای تاسیسات از دست نرفته / جای شمسایی و احمدی را پر می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۳۱۹

مسئولیت دروازه‌بان‌ها همیشه سنگین هست و با این شرایطی که داریم شما درست می‌گویید. ما۲ ستاره خودمان را از دست داده‌ایم و مثل نیمه دوم بازی با گیتی‌پسند، فشار روی من زیاد می‌شود

دروازه‌بان باتجربه تیم فوتسال تاسیسات‌دریایی معتقد است قهرمانی هنوز برای آنها از دست نرفته و می‌توانند با تلاش بیشتر جام‌قهرمانی را به دست آورند چراکه این تیم بازیکنان با انگیزه‌ای دارد و می‌توانند جای خالی بازیکنان‌کلیدی مصدوم خود را پر کنند.

گفت‌وگوی مصطفی نظری با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* در مورد مصدومیت شمسایی که فصل را از دست داد، چه نظری دارید؟
به هر حال مصدومیت شمسایی ضربه خیلی بدی برای ما بود. هم مصدومیت وحید و هم حمید احمدی که یکی از بهترین‌های ایران است برای ما مشکل‌ساز است چون مهره‌های کلیدی‌ خود را از دست داده‌ایم و با بضاعتی که داریم، هفته‌های سختی در پیش خواهیم داشت. باید تلاش کنیم جای خالی آنها را در این ۳ هفته باقی مانده از لیگ پر کنیم.

* عده‌ای معتقدند با مصدومیت شمسایی و احمدی قهرمانی شما از دست رفته، این فرضیه را قبول دارید؟
فکر نمی‌کنم اینطور باشد. ما یک مجموعه قوی هستیم و از مدیریت گرفته تا تدارکات یک مجموعه کامل و مصمم داریم و اینطوری نیست که با غیب ۲ بازیکن قهرمانی از دست برود. کار ما سخت است و تمام تلاش‌مان را برای موفقیت می‌کنیم. ما بازیکنان توانمند خوبی داریم که می‌توانند نتیجه بازی را عوض کنند.

* با این شرایط مسئولیت خودت که از بقیه باتجربه‌تر هستی بیشتر نمی‌شود؟
مسئولیت دروازه‌بان‌ها همیشه سنگین است و با این شرایطی که داریم شما درست می‌گویید. ما ۲ ستاره خود را از دست داده‌ایم و مثل نیمه‌دوم بازی با گیتی‌پسند، فشار روی من زیاد می‌شود. امسال همه ما خیلی‌خوب تمرین کردیم و تلاش زیادی داشتیم و ان‌شاالله بتوانیم مزد زحمات خود را بگیریم.

* این هفته در مشهد با فرش‌آرا بازی دارید. این بازی را چطور می‌بینید؟
فرش‌آرا تیم خیلی‌خوبی است و همیشه جزو مدعیان است. فرش‌آرا بازیکنان توانمند، مربیان‌خوب و تماشاگران پرشوری دارد اما برای برد به مشهد می‌رویم چون بازیکنان باتجربه‌ای داریم که با حضور آنها می‌توانیم نتیجه لازم را بگیریم.

* شانس قهرمانی شما چقدر است؟
از اول‌فصل هم تیم ما برای قهرمانی بسته نشد و قرار بود بالای جدول باشیم. الان در کورس‌قهرمانی هستیم و ابزار و شرایط آن را داریم و شانس قهرمانی برای ما، گیتی‌پسند و مس‌سونگون وجود دارد و می‌توانیم از این شانس استفاده کنیم. ما ۹۵ درصد راه‌قهرمانی را با موفقیت پشت سر گذاشته‌ایم و این ۳ هفته پایانی مهم است و بچه‌ها انگیزه دارند تا به قهرمانی برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز