خبرگزاری کار ایران

۷ تیم شانس قهرمانی دارند؛

شمسایی: روزهای سختی را پیش‌رو داریم / کمیته‌انضباطی ما را شوکه کرد / درباره رأی‌ فرجام‌خواهی می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۳۴۹

بنده به بازیکن خودی حرفی زدم و با آنکه آن‌چنان تند نبود از داور کارت قرمز گرفتم و دیگر محرومیت از سوی کمیته‌انضباطی برای چیست؟

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات گفت: قطعا به رآی صادره کمیته‌انضباطی اعتراض کرده و فرجام‌خواهی خواهم کرد.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره تساوی این هفته تاسیسات با شهرداری‌ساوه بیان داشت: من می‌دانستم بازی سختی مقابل شهرداری خواهیم داشت. آنها در نیم‌فصل بازیکنان خوبی جذب کرده‌اند. در اصفهان با گیتی‌پسند مساوی کردند و مقابل فرش‌آرا هم پیروز شده بودند. بازیکنان این تیم انتحاری بازی کردند و درصدد بودند امتیاز از دست ندهند. من هم می‌دانستم روز سختی را در ساوه و با حضور هواداران تیم شهرداری خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در دقایق نخست بازی با شهرداری بازیکنان ما به دلیل اینکه من محروم بودم یک مقدار بازی کردن برای‌شان سخت شد، اما رفته‌رفته عادت کردند و در نهایت توانستند یک امتیاز شیرین را کسب کنند.

سرمربی تیم تاسیسات درباره اینکه تیمش در هفته‌های اخیر امتیازات زیادی از دست داده، گفت: در هفته‌های گذشته تیم‌هایی مثل مس‌سونگون تا ۱۲ هفته صدرنشین بودند، ولی ما صدرنشین شدیم، الان هم که ۶ هفته مانده به پایان لیگ ۷-۶ تیم می‌توانند راحت قهرمان شوند، حتی اگر تیمی ۷-۶ امتیاز هم عقب باشد می‌تواند جبران کند. ما روزهای سختی را پیش‌رو داریم. کمیته انضباطی ۱۰ دقیقه قبل از مسابقه با اعلام رأی محرومیتم، ما را شوکه کرد.

شمسایی افزود: من در اولین فرصت به ملاقات رئیس کمیته‌انضباطی و عبدالهی دیگر اعضای این کمیته خواهم رفت و نسبت به رأی صادره فرجام‌خواهی خواهم کرد. بنده به بازیکن خودی حرفی زدم و با آنکه آن‌چنان تند نبود از داور کارت قرمز گرفتم و دیگر محرومیت از سوی کمیته‌انضباطی برای چیست؟ این اتفاق ۴ روز پیش رخ داد و کمیته‌انضباطی سریع رأی را صادر کرد، اما رأی اتفاقات بازی ما با فردوسی‌مشهد که به مراتب بدتر هم بود هنوز صادر نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز