خبرگزاری کار ایران

تیم خوراکچی پرمهره است؛

شمسایی: فدراسون نظارت کند تا شاهد فوتسال پاک باشیم / تیم‌های انتهای جدولی انتخاری بازی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۴۰۷

تیم‌هایی که خطر سقوط را احساس می‌کنند انتخاری بازی می‌کنند تا بتوانند امتیازات از دست رفته را جبران کنند.

سرمربی - بازیکن تیم تاسیسات دریایی تهران درباره بازی این هفته تیمش گفت: تیم شهرداری‌ساوه به لحاظ داشتن بازیکن یکی از بهترین تیم های لیگ است. این تیم در نیم فصل اول مهره های تاثیرگذاری مثل شجری، مریدی زاده، رضاپور را به همراه داشته که در نیم فصل دوم هم با هزینه بالا بازیکنانی مثل عباسیان، مرتضوی و شاپا هم به تیم اضافه شده است.

به گزارش ایلنا، وحید شمسایی ادامه داد: تیم‌هایی که خطر سقوط را احساس می‌کنند انتخاری بازی می‌کنند تا بتوانند امتیازات از دست رفته را جبران کنند. شهرداری ساوه نیز از این قاعده مستثنا نیست و تمام توان فنی و غیر فنی خود را برای به دست آوردن امتیاز به کار خواهد گرفت.

وی افزود: پس از تغییر کادر فنی این تیم و اضافه‌شدن خوراکچی، مسئولان شهرداری‌ساوه همه نوع حمایتی از تیم و کادر فنی انجام داده اند، از جذب امکانات و فراهم کردن بهترین شرایط تا جذب چندین بازیکن نامدار که شاید خیلی از تیم‌های لیگ شرایط مالی برای جذب آنها را نداشته باشند و خیلی امیدوارند تیم در لیگ بماند.

سرمربی تاسیسات در مورد وضعیت تیمش هم گفت: متاسفانه در این دیدار خودم و سنگ‌سفیدی حضور نخواهیم داشت و این کار تیم ما را سخت می‌کند، ولی به جوانان تیم امیدوارم بتوانند جای خالی ما را پر کنند. در هر صورت ما برای کسب ۳ امتیاز به ساوه می‌رویم و ان‌شااله بتوانیم با کمک خدا به مقصود برسیم.

شمسایی درباره حواشی پست صحنه این روزهای لیگ هم گفت: من هم مثل شما این موضوعات را شنیدم و نگرانم و امیدوارم مسئولان فدراسیون و کمیته فوتسال با توجه به حساسیت و شرایط بسیار نزدیک تیم‌ها ناظران‌ویژه برای مسابقات بگذراند تا شاهد فوتسال پاک باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز