خبرگزاری کار ایران

هفته‌هفدهم لیگ‌برتر فوتسال؛

شاگردان‌شمسایی از شکست گریختند تا صدرنشین بمانند / قمی‌ها بالاخره بردند!

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۲۱۸

دریایی‌ها فکر نمی‌کردند مقابل تیم قعرنشین تبریزی این‌چنین در خانه به مشکل بر بخورند، ولی پایاسازه که برای فرار از سقوط احتمالی می‌جنگد با ۲ گل پیش افتاد…

هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال با برتری مدعیان دنبال شد تا صدر جدول همچنان دست نخورده باقی بماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته هفدهم لیگ‌برتر فوتسال عصر امروز از ساعت ۱۶ با برگزاری ۵ دیدار آغاز شد که شاهد پیروزی تاسیسیات‌دریایی، مس‌سونگون و ماهان‌قم ۳ تیم مدعی این فصل لیگ‌برتر بودیم که البته تاسیسات‌دریایی صدرنشین جدول بازی ۲ بر صفر باخته مقابل پایا‌سازه را با پیروزی ۳ بر ۲ عوض کرد تا شاگردان شمسایی صدر را از دست ندهد. وحید شمسایی ۲ بار در این دیدار موفق به گلزنی شد و دیگر گل این تیم را نیز منتظمی به ثمر رساند.مجید ایرجی و امیر رئیسی نیز برای پایاسازه گلزنی کردند.

دریایی‌ها که مدعی جدی قهرمانی محسوب می‌شوند، فکر نمی‌کردند مقابل تیم قعرنشین تبریزی این‌چنین در خانه به مشکل بر بخورند، ولی پایاسازه که برای فرار از سقوط احتمالی می‌جنگد، ابتدا با ۲ گل پیش افتاد، ولی بی‌تجربگی بازیکنان این تیم و در سوی دیگر تجربه بالای برادران‌شمسایی که مشترکا این تیم را هدایت می‌کنند باعثشد نتیجه بازی تغییر کند تا صدر جدول تغییر نکند.

همچنین مس‌سونگون نیز این هفته موفق ظاهر شد و ۶ بر یک خوراکچی و شاگردانش را در هم کوبید تا نشان دهد بار دیگر به دوران اوج خود بازگشته است. مسلم رستمی‌ها(۲گل)، جاناتان جو، دیه گو داسیلوا(۲گل) و محمد وزیرزاده گلزنان مس بودند و تک گل ساوه‌ای‌ها را هم مصطفی ظریفیان به ثمر رساند.

ماهان قم هم بالاخره طعم پیروزی را چشید تا خیز مجددی را برای رسیدن به جمع مدعیان آغاز کند. شاگردان رعدی بعد از ۳ شکست متوالی، این هفته دبیری تبریز را با ۴ گل از پیش رو برداشتند تا گام محکمی به سمت بالانشینی در جدول بردارند. محمد کرمانی، ابوالقاسم عروجی(۲گل) و علیرضا وفایی برای ماهان و فرید نمازی هم برای دبیری‌ موفق به گلزنی شدند.

در آخرین دیدار این هفته نیز فرش‌آرا از ساعت ۱۷:۳۰ در مشهد میزبان ملی‌حفاری اهواز یکی دیگر از تیم‌های مدعی این فصل بود که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. میثم برم شوری ابتدا اهوازی‌ها را پیش انداخت، ولی در ادامه علی اسعدی گل‌ تساوی‌بخش را برای مشهدی‌ها به ثمر رساند. این پایان کار نبود چراکه محمد صفری بار دیگر برای حفاری گلزنی کرد تا میزبان را در استانه شکست قرار دهد. در ادامه مسعود سعادتی دومین گل را نیز برای فرش به ثمر رساند تا نتیجه بازی را بار دیگر به تساوی بکشاند و مانع باخت تیمش در خانه شود.

همچنین لغو دیدار تیم‌های گیتی‌پسند و مقاومت البرز به دلیل مشکلات مالی تیم کرجی از اتفاقات عجیب این هفته بود که نشان داد هنوز برخی از تیم‌های لیگ‌برتری در امور اولیه باشگاهداری هم مشکل دارند و اسپانسری برای حمایت و زیر پوشش قرار دادن خود ندارند تا اینچنین نتوانند به شهر دیگری برای برگزاری بازی سفر کنند!

در جدول رده‌بندی تاسیسات دریایی با ۳۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد ومس سونگون با ۳۳ و ملی‌حفاری اهواز با ۳۱ امتیاز جایگاه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

نتایج کامل هفته هفدهم لیگ‌برتر به این شرح است:

تاسیسات دریایی یک - پایاسازه تبریز ۲

مس سونگون ۶ - شهرداری ساوهیک

ماهان تندیس قم ۴ - دبیری تبریز یک

شهید منصوری ۲ - شهروند ساری صفر

میثاق تهران ۳ - فردوسی مشهد ۳

فرش‌آرا ۲ - شرکت حفاری ۲

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر