خبرگزاری کار ایران

حواشی بازی ماهان‌ - تاسیسات؛

از ممنوع المصاحبه شدن قمی ها تا درخواست برکناری رعدی!

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۳۴۰

در دقایق پایانی بازی تماشاگران قم از جلالی رئیس هیئت مدیره ماهان، خواستار برکناری علیرضا رعدی سرمربی فعلی این تیم شدند و از وی درخواست کردند محسن حسن‌زاده سرمربی فصل گذشته تیم قم را برگرداند.

بازی دو تیم‌ ماهان‌ قم و تاسیسات دریایی در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال که با نتیجه ۳ بر یک به سود تأسیسات به پایان رسید، با حواشی همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، حواشی این مسابقه به شرح زیر است:

* همچون بازی هفته چهاردهم مقابل شهید منصوری، بنرهای نصب شده برای تبلیغ این دیدار در سطح شهر قم، ساعت این دیدار را ۱۵:۰۰ اعلام کرده بود، درحالیکه فدراسیون فوتبال ساعت ۱۶:۰۰ را در سایت خود زده بود، ولی این بازی در ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه دقیقه آغاز شد.

* برخلاف دیدار ماهان و منصوری که با حواشی زیادی از سوی هواداران قم همراه بود، این بازی اتفاقات کمتری به دنبال داشت.

* امیر شمسایی که تا هفته یازدهم، هدایت ماهان قم را به عهده داشت و امروز به عنوان مدیر فنی روی نیمکت تاسیسات نشسته بود با استقبال و تشویق تماشاگران قمی رو به رو شد.

* داوران این بازی در چند صحنه مشکوک به نفع تیم تاسیسات سوت زدند که این امر با اعتراض بازیکنان و هواداران قمی مواجه شد.

* حسین صبوری، مربی ماهان از روی سکوها این بازی را تماشا می‌کرد.

* در دقایق پایانی بازی تماشاگران قم از جلالی رئیس هیئت مدیره ماهان، خواستار برکناری علیرضا رعدی سرمربی فعلی این تیم شدند و از وی درخواست کردند محسن حسن‌زاده سرمربی فصل گذشته تیم قم را برگرداند.

* با توجه به اتفاقات بازی ماهان و منصوری، برای اولین بار در سالن شهید حیدریان قم اتاق کنفرانس تعبیه شده بود.

*بعد از اتمام بازی، نظری دروازه‌بان تاسیسات به سمت تماشاگران قمی رفت که آن‌ها نیز او را با لقب " مصطفی صخره سنگی " تشویق کردند.

* وحید شمسایی سرمربی تاسیسات در جمع خبرنگاران حاضر نشد و به جای او، امیر شمسایی، مدیررفنی این تیم به سوالات اصحاب رسانه قم پاسخ داد.

* مدیرعامل ماهان قم اعضای کادررفنی تیمش را ممنوع‌المصاحبه کرده بود و به این دلیل هیچ یک از ماهانی‌ها با خبرنگاران گفت‌وگو نکردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز