خبرگزاری کار ایران

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال؛

صدرنشین به مصاف قهرمان فصل پیش می رود / جوانان کرجی به دنبال شکستن رکورد حفاری

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۴۸۵

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال از امروز با برگزاری دو دیدار آغاز خواهد شد که مصاف تاسیسات دریایی صدرنشین از دبیری تبریز قهرمان فصل پیش، مهمترین دیدار هفته خواهد بود.

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال طی روزهای پنجشنبه و جمعه با انجام ۷ دیدار پیگیری خواهد شد که در حساسترین دیدار هفته تاسیسات دریایی صدرنشین رودروی دبیری تبریز قهرمان فصل گذشته قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم منصوری قرچک که هفته گذشته با برتری در خانه ماهان تندیس قم به ۳ امتیاز شیرین دست پیدا کرد، امروز به مصاف پایا سازه تبریز می رود. تیم تبریزی که در رده سیزدهم جدول روزگار خوشی ندارد به دنبال رهایی از سقوط است.

در دیگر دیدار امروز نیز دو تیم شکست خورده هفته پیش به مصاف هم می روند، جایی که شاگردان لک در میثاق تهران از بازیکنان ماهان تندیس قم که دو هفته ای است با رعدی لیگ را پیگیری می کنند، پذیرایی خواهند کرد. البته دو تیم با شرایط متفاوتی به میدان می روند، قمی ها برای تدوام حضور در جمع بالانشین ها و تهرانی ها برای نزدیک نشدن به پائین جدول.

در سایر دیدارها که در روز جمعه برگزار خواهد شد هم ۱۰ تیم دیگر به مصاف هم خواهند رفت که گل سرسبد این بازیها مصاف شمسایی های فوتسال ایران با تیم پیشین خود است.

تاسیسات دریایی تهران که با هدایت وحید شمسایی به قهرمانی نیم فصل اول رسیده است از تیم دبیری تبریز پذیرایی خواهد کرد، دبیری که سال پیش با برادران شمسایی در بام فوتسال ایران ایستاد. در این دیدار وحید شمسایی به دلیل سه اخطاره شدن اجازه حضور در برابر تیم تبریزی را نخواهد داشت و باید تیمش را از روی سکوها هدایت کند. دیدار رفت دو تیم برتری ۵ بر ۲ دبیری به پایان رسید و دریایی ها امیدوارند با حضور امیر شمسایی روی نیمکت شکست دور رفت را جبران کنند چون در دور رفت شمسایی بزرگتربا ماهان تندیستوانسته بود در تبریز قهرمان فصل پیش را با یک شکست خانگی مواجه کند.

در همین روز تیم گیتی پسندکه چند هفته ای است با هدایت کشاورز و درخشش جاوید خوب نتیجه می گیرید به مصاف شهرداری ساوه می رود، شهرداری که خوراکچی را به عنوان مربی بالای سر خود دارد ولی همچنان با کمبود بازیکن در قعر جدول جاخوش کرده است و شاید شناخت خوب خوراکچی از بازیکنان گیتی پسند بتواند ساوجی ها را برای کسب امتیاز دل خوش نگهدارد. این دیدار به دلیل احتمال حضور خوراکچی در ابتدای فصل در تیم گیتی پسند نیز می تواند جذاب و فنی از کار در آید.

در کرج تیم جوان و سخت کوش مقاومت به دیدار تیم دوم و بدون شکست حفاری اهواز می رود و فلاح و شاگردانش بسیار امیدوارند که ناظم الشریعه را با اولین شکست خود در لیگ آشنا کنند. شاید حضور و حمایت تماشاگران کرجی بتواند مصاف جوانان را به برتری البرزی ها مبدل کند.

در مشهد مقدس فرش آرا که در لیگ امسال با مرتضایی در جمع مدعیان قرار دارد برای جبران شکست در دربی از شاگردان ساروی ابطحی پذیرایی می کند و به دنبال این است که با ستاره های ملی پوش خود شهروند را شکست دهد. دیگر نماینده پایتخت معنوی ایران یعنی فردوسی هم در تبریز به مصاف مس سونگون می رود که در این هفته های اخیر فقط توانسته ۱ امتیاز از دربی تبریز بدست آورد.

برنامه کامل بازیها به همراه اسامی داوران بدین شرح است:

پنجشنبه چهارم دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶

شهید منصوری قرچک – پایا سازه تبریز– سالن هفتم تیر قرچک
داوران: رضا ترابی - وحید سلیمانی - رضا شیرزادی - رضا عبدالهی ناظر داوری: علیرضا رجبی


میثاق تهران – ماهان تندیس قم– سالن شهرداری منطقه ۱۱ تهران
داوران: حسین شاهمرادی - محمد حیرتی - امیر لامعی - محمد داودپور ناظر داوری: سیدعباس بهروش


جمعه پنجم دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶

فرش آراء مشهد – شهروند ساری– سالن شهید بهشتی مشهد
داوران: پژمان رضایی - جم تاج مهجور - مرتضی جانبکلو - عبدالحسین شاهی ناظر داوری: عباس رنجی


مقاومت البرز – شرکت ملی حفاری ایران– سالن انقلاب کرج
داوران: ابراهیم مسیبی - فردین مبارکی - مرتضی شعبانی - وحید سکوتی ناظر داوری: مصطفی حاج محمد


گیتی پسند اصفهان – شهرداری ساوه– سالن مخابرات اصفهان
داوران: قاسمعلی شهسوار - امیربهنام نقوی - فرزین صالح - مجید اکبری ناظر داوری: علی کلبادی نژاد


تأسیسات دریایی ایران - دبیری تبریز– سالن هندبال تهران
داوران: سیدحسن موسوی - ابراهیم محرابی افشار - حسن کشاورز - ولی صفارها ناظر داوری: علیرضا رجبی


مس سونگون ورزقان – فردوسی مشهد– سالن شهید پورشریفی تبریز
داوران: محمد غفاری نژاد - رضا وثوقی - محمدحامد حدیدی - شمس ا… اخوان ناظر داوری: نعمت کریمی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز