خبرگزاری کار ایران

قانون باید برای همه اجرا شود؛

خوراکچی: نقل و انتقالات فقط در فوتسال سلیقه‌ای دنبال می‌شود / قانون‌انحصاری و سلیقه‌ای نیست

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۱۳۹

با اشخاصی که حقوقدان هستند و به قوانین فوتبال و نقل و انتقالات اشراف دارند صحبت کرده‌ایم که همه حق را به شهرداری‌ساوه داده‌اند و فقط در فوتسال است که بحثنقل و انتقالات سلیقه‌ای دنبال می‌شود…

سرمربی تیم‌فوتسال‌شهرداری‌ساوه تاکید دارد که اجرایی‌شدن قوانین نقل و انتقالات در لیگ‌برتر فوتسال باید برای همه یکسان باشد.

به گزارش ایلنا، محمود خوراکچی درخصوص اعلام نظر نهایی هیات‌رئیسه سازمان لیگ و عدم موافقت با درخواست تیم شهرداری‌ساوه گفت: هنوز ناامید نشده‌ایم و مطمئنیم قانون به اجرا درخواهد آمد. قانون‌انحصاری و سلیقه‌ای نیست. همه باید مقابل آن سر تعظیم فرود آورند. ما هم همین‌کار را انجام می‌دهیم و معتقدیم حق‌ خود را با توجه به قانونی‌بودن آن دنبال می‌کنیم.

سرمربی شهرداری‌ساوه درخصوص امکان جایگزنی بازیکنان اعتصابی این تیم افزود: در این رابطه با اشخاصی که حقوقدان هستند و به قوانین فوتبال و نقل و انتقالات اشراف دارند صحبت کرده‌ایم که همه حق را به شهرداری‌ساوه داده‌اند و فقط در فوتسال است که بحثنقل و انتقالات سلیقه‌ای دنبال می‌شود، در باقی موارد همه کارها زیر نظر فیفا و AFC دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: ما در زمان نقل و انتقالات می‌خواهیم به نفع تیم خود از آن استفاده کنیم، اگر نتوانیم بازیکن لیگ برتری بگیریم، این زمان به دردمان نمی‌خورد چون با بازیکن سطح پایین که نمی‌توان تیم را در حد لیگ برتر تقویت کرد. اگر ساکت باشیم، ‌ در حق تیم‌های فوتسالی اجحاف می‌شود. ما اکنون هم کارمان را با تهدید و توهین دنبال نمی‌کنیم.

خوراکچی با تاکید بر اینکه تیمش قصد کناره‌گیری از لیگ در صورت ناموفق بودن تلاش‌هایش برای جذب بازیکن را ندارد، خاطرنشان کرد: این قانون برای ما عذاب‌آور شده، همانطور که قبلا هم گفتم در هیچ جایی سابقه ندارد که تیم قعرنشین جدول تعداد گل‌های زده‌اش از صدرنشین بیشتر باشد. این موضوع نیز نشان می‌دهد که ما مشکل‌فوتسالی نداریم و فقط تعداد بازیکنان‌مان کم هستند. ابتدا نظر مدیرعامل‌مان این بود که نه به خاطر تهدید، ‌ بلکه به این دلیل که این قانون را سلیقه‌ای می‌دانیم، ‌ از لیگ کنار بکشیم، اما بعد در جلسه‌ای تصمیم گرفته شد که تا لحظه آخر تلاش‌مان را بکنیم اما اگر نتوانستیم بازیکن بگیریم، با همین شرایط تیم را جلو ببریم.

این مربی فوتسال در پاسخ به این سوال که چرا از ابتدای لیگ نسبت به این قانون اعتراض نکرده‌اند، گفت: ۳ روز پیش از آنکه مرحوم حسین‌زاده فوت کند، درحالیکه ۳ بازی هم به اتمام دور رفت مانده بود، به فدراسیون رفتیم کارهای مربوط به نقل و انتقالات‌مان را انجام دهیم که آن مرحوم گفت سهمیه لیگ برتر ما پر است، اگر مهره لیگ برتری می‌خواهید، بازیکن لیگ برتری از لیست‌تان خارج کنید. ما هم به حرف او استناد کردیم، ولی نمی‌دانستیم قانون سلیقه‌ای است. ما طبق قانون کتاب نقل و انتقالات فدراسیون درخواست خود را تنظیم کردیم. آن زمان داستانی نبود که بخواهیم اعتراض کنیم.

خوراکچی همچنین در باره اینکه گفته می‌شود او و باشگاه ساوه‌ای به دنبال نقض‌قانون هستند، گفت: ما به هیچ عنوان به دنبال این قضیه نیستیم و این جوسازی است. سوء‌تفاهمی بوجود آمده است. ما طبق مدارک‌مکتوب که در اختیار هیات‌رئیسه هم قرار دادیم دوست داریم قانون نه برای ما و نه به خاطر ما، بلکه برای همه اجرا شود و همه باشگاه‌ها از آن بهره بگیرند. از سویی اگر ماشینی چراغ قرمز را رد کرد و افسر جلوی ان را گرفت راننده نباید بگوید چون عضو هیات‌رئیسه هستم قانون برای من اجرا نمی‌شود. قانون برای همه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز