خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر فوتسال؛

شمسایی و تاسیسات قهرمان نیم فصل می‌شوند / شانس ۷ تیم برای قهرمانی نیم‌فصل!

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۰۴۱

مسابقات هفته پایانی نیم فصل لیگ برتر فوتسال ایران فردا با برگزاری ۷ دیدار به پایان می‌رسد.

هفته پایانی نیم فصل لیگ برتر فوتسال در حالی فردا با برگزاری ۷ دیدار به پایان می‌رسد، که با توجه به امتیازات نزدیک تیم‌ها ۷ تیم برای قهرمانی نیم فصل شانس دارند.

به گزارش ایلنا، در حال حاضر ۳ تیم تاسیسات دریایی تهران، ماهان‌قم و مس‌سونگون با تعداد بازی، برد، باخت، تساوی و امتیاز برابر و یکسان با هم و تنها به واسطه تفاضل گل در رتبه های اول تا سوم جدول قرار دارند و این درحالی است که ۴ تیم حفاری اهواز، دبیری تبریز، گیتی پسند اصفهان و فرش آراء مشهد نیز به فاصله امتیازی کم نسبت به این سه تیم در تعقیب صدرنشینان هستند تا با استفاده از لغزش این تیم ها در بازی های هفته سیزدهم خود را به صدر جدول رده بندی مسابقات برسانند و عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کنند.

این هفته جدال حساس میان تیم های مس سونگون و ماهان تندیس قم، یکی از دیدارهای مهم و البته سرنوشت ساز لیگ خواهد بود؛ جایی که مس سونگون برای جبران شکست تلخ هفته قبل خود برابر تاسیسات دریایی که منجر به از دست رفتن صدرنشینی و سقوط مس تا رده سوم جدول شد به مصاف ماهان تندیسی خواهد رفت که طی ۶ هفته گذشته روند نزولی داشته است و از این دیدار خانگی به دنبال برد و اعاده حیثیت و بالاتر از آن بازگشت به صدر خواهد بود. در دیگر دیدار این هفته شمسایی و شاگردانش در تیم تاسیسات دریایی که به لطف پیروزی پر گل بر مس در هفته قبل به صدر جدول رسیده، در تهران پذیرای شهید منصوری قرچک خواهد بود.

قرچکی ها که با بحران های متعددی در این فصل روبرو بوده اند و نتایج چندان خوبی نیز کسب نکرده اند برای اعاده حیثیت پای به این بازی خواهند گذاشت و این در حالی است که تاسیسات نیز به این راحتی ها نمی خواهد صدر جدول را از دست بدهد.
دبیری تبریز با مربیگری جواد اصغری مقدم نیز در تهران دیداری آسان و راحت تر نسبت به رقبای خود برابر میثاق برگزار خواهد کرد تا در صورت برد احتمالی و لغزش تیم های بالای جدول، حتی شانس خود را برای تصاحب عنوان قهرمانی نیم فصل بیازماید.

فرش آراء مشهد دیگر تیمی است که روی کاغذ شانس رسیدن به صدر جدول را دارد و اگر تمامی تیم ها شکست بخورند، این تیم می تواند با غلبه بر پایاسازه آذربایجان به صدر جدول برسد.
گیتی پسند اصفهان نیز از شرایط و وضعیتی مشابه با فرش آراء برخوردار است، تیمی که به مصاف دیگر نماینده مشهد یعنی فردوسی خواهد رفت. این بازی آخرین دیدار کشاورز به عنوان مربی - بازیکن خواهد بود.

تیم بدون باخت حفاری اهواز هم در ساوه به مصاف تیم قعرنشین شهرداری ساوه می رود و شاگردان خوراکچی برای جدا شدن از قعر به شدت به این سه امتیاز نیاز دارند.
به هر تقدیر جدال های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال ایران با توجه به تاثیرگذاری نتایج این دیدارها در جایگاه تیم ها و تعیین قهرمان نیم فصل، از حساسیت بسیار بالایی برخوردارند و شاید در پایان این هفته شاهد دگرگونی در صدر جدول و تیم های اول تا هشتم باشیم.

برنامه کامل و اسامی داوران هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بدین شرح است:

میثاق تهران – دبیری تبریزدر ورزشگاه شهرداری منطقه ۱۱
داوران: وحید عرض پیما - محمد بیاتی - مجید اکبری - مصطفی کرد - ناظر: علیرضا رجبی


شهرداری ساوه – شرکت ملی حفاری ایراندر ورزشگاه فجر
داوران: علیرضا سهرابی - میرهادی اسماعیلی - امید مصداقی - مهدی مصطفایی - ناظر: صدرالدین موسوی


تاسیسات دریایی ایران – شهید منصوری قرچکدر ورزشگاه هندبال
داوران: محمود نصیرلو - مجید فراهانی - محمد داودپور - مصطفی زینی - ناظر: بهمن غفاری


شهروند ساری – مقاومت البرزدر ورزشگاه سید رسول حسینی
داوران: علیرضا رمضانی - محمدعلی ترحمی - عبدالحسین شاهی - وحید سکوتی - ناظر: فرهاد خلفی


ماهان تندیس قم – مس سونگون ورزقاندر ورزشگاه شهید حیدریان
داوران: رضا ترابی - رضا فلاح زاده - فرزین صالح - مصطفی کرد - ناظر: نعمت کریمی


موسسه اعتباری فردوسی مشهد – گیتی پسند اصفهاندر ورزشگاه کارگران
داوران: اصغر علی بیگی - ایمان باستان - حمید صداقت - میلاد حمزه - ناظر: عبدالواحد بیت سیاح


پایا سازه تبریز – فرش آرا مشهددر ورزشگاه شهید پورشریفی
داوران: علیرضا عبدالغنی - کمال بایزیدی - شمس اله اخوان - یوسف افضلی - ماظر: حمیدرضا رستمی
لازم به ذکر است همه دیدارها به جز دیدار تاسیسات دریایی و منصوری راس ساعت ۱۶ برگزار می شود. دیدار تاسیسات دریایی تهران و منصوری قرچک به دلیل پخش زنده ۱۵ دقیقه دیرتر برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز