خبرگزاری کار ایران

انتقادات نباید توأ‌م با کینه و شخصی‌باشد؛

ترابیان: خسوس در تصمیم‌گیری‌ها جوگیر می‌شود / فردی با تجربه‌ باید روی‌نیمکت تیم‌ملی بنشیند

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۳۴۹

اگر نیمکت تیم‌ملی تقویت شود و به جز هاشم‌زاده یک فرد باتجربه در کنار خسوس قرار بگیرد شرایط بهتر می‌شود و خسوس می‌تواند روی تصمیماتش تسلط پیدا کند

رئیس سابق کمیته فوتسال ایران انتقادات فنی به خسوس کاندلاس دارد، اما معتقد است اگر در کنار این مربی اسپانیایی یک دستیار باتجربه قرار بگیرد، خسوس می‌تواند در تصمیم‌گیری‌هایش بهتر عمل کند.

گفت‌وگوی عباس ترابیان با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

عملکرد خسوس را چطور ارزیابی می‌کنید؟
به اعتقاد من خسوس دارای تجربیات بسیار خوبی است و دانش مربیگری‌اش هم خوب است و تاییدش می‌کنم، اما در تصمیم‌گیری‌ها تحت‌تاثیر جو قرار می‌گیرد. شاید روی نیمکت کسی که به او همفکری خوبی بدهد نیست. محمد هاشم‌زاده جوان مستعد و خوبی است، اما در کنار او فرد باتجربه‌تری لازم است تا خسوس بتواند در تصمیم‌گیری‌ها بهتر عمل کند چون از نزدیک شاهد اشتباه خسوس بودم.

چه اشتباهی؟
مثلا در همین مسابقات گرندپریکس برزیل یک تصمیمی گرفت که تایید نمی‌کنم. کلمبیا مقابل ما ۴ نفره شد و ما ۵ نفری بودیم و در ۲ دقیقه نتوانستیم خطر جدی روی دروازه آنها ایجاد کنیم. در ۵ دقیقه پایانی بازی، ما ۳ بر یک عقب بودیم و ۳ بر ۳ مساوی کردیم و مسلط بر حریف بودیم که در این شرایط هر دو تیم ۵ اخطار داشتند و خسوس دوباره تیم را ۵ نفره کرد که اشتباه بود و همین اشتباه باعثشد که بازی را ببازیم.

با ادامه کار خسوس در تیم ملی موافق هستید؟
در این رابطه اظهارنظر نمی‌کنم.

خسوس اگر در تیم‌ملی ما بماند می‌تواند در ادامه کار موفق شود؟
اگر نیمکت تیم ملی تقویت شود و به جز هاشم‌زاده یک فرد باتجربه در کنار خسوس قرار بگیرد شرایط بهتر می‌شود و خسوس می‌تواند روی تصمیماتش تسلط پیدا کند.

انتقادات‌زیادی در مورد خسوس مطرح می شود. این انتقادات می‌تواند به او و تیم ملی کمک کند؟
انتقادات اگر سازنده باشد و با هدف تقویت فوتسال کشور باشد خوب است، اما اگر انتقادات توأ‌م با کینه و اهداف شخصی باشد کمک نمی‌کند.

کسی هم در کمیته‌فوتسال به انتقادات گوش می‌کند؟
نمی‌دانم از خودشان بپرسید. از کسانی که مسئول هستند این سوال را بپرسید.

آینده فوتسال‌ایران را چطور می‌بینید؟
تلاش خودم را می‌کنم، اما متاسفم فدراسیون آن اهمیتی که باید به فوتسال بدهد را نمی‌دهد چون فوتسال در فدراسیون ما همیشه اولویت چندم بوده است. باید همه متحد باشند و کمک کنند. من در بعد بین‌المللی هر کاری بتوانم می‌کنم و با سران فوتسال دنیا ارتباط دارم، ولی این تنها کافی نیست. باشگاه‌ها باید در تیم‌های پایه بیشتر کار کنند چون مدتی است پدیده خوبی در فوتسال نداریم که ۳ تیم رده‌های سنی مختلف را فعال نگه دارند و اینکه همه مشکلات را روی دوش خسوس گذاشته‌اند و او هم جواب نداده.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز