خبرگزاری کار ایران

پیش از آغاز گرندپری صورت گرفت؛

نخستین پیروزی تیم ملی فوتسال در برزیل / ویتنام حریف بعدی ملی پوشان

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۵۶۸

در این دوره از رقابت ها تیم های برزیل، ایران، کاستاریکا، گواتمالا، ویتنام و کلمبیا حضور دارند و دیگر خبری از قدرت های برتر فوتسال جهان در گرندپری نیست.

تیم ملی فوتسال کشورمان نخستین دیدار خود را در برزیل با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی فوتسال کشورمان که برای حضور در جام جهانی کوچک در برزیل به سر می برد در نخستین دیدار تدارکاتی خود در این کشور موفق شد تیمی از لیگ سائوپائولو را شکست دهد.

در این دیدار ملی پوشان فوتسال ایران ۲ بر یک از سد این حریف برزیلی گذشتند تا خود را مهیای دومین دیدار دوستانه کنند که با ویتنام خواهد بود.

علیرضا وفایی گل نخست تیم ملی را به ثمر رساند و در ادامه مهدی جاوید نیز برای تیم ملی گلزنی کرد تا این دیدار به سود مللی پوشان ایران به پایان برسد.

تیم ملی کشورمان در نخستین دیدار رسمی خود در این رقابت ها چهارشنبه به مصاف گواتمالا خواهد رفت.

در این دوره از رقابت ها تیم های برزیل، ایران، کاستاریکا، گواتمالا، ویتنام و کلمبیا حضور دارند و دیگر خبری از قدرت های برتر فوتسال جهان در گرندپری نیست. ایران در گروه B با تیم‌های گواتمالا و کاستاریکا همگروه است.

این رقابت ها از سال ۲۰۰۵ آغاز شده که برزیلی ها در تمام ۸ دوره یک پای فینال بوده و ۷ دوره عنوان قهرمانی را از آن خود کرده اند. در سال ۲۰۱۰ تیم ملی فوتسال اسپانیا موفق شد با برتری ۲ بر یک بر برزیل، عنوان قهرمانی را از چنگ مردان سرزمین فوتبال خارج کند. تیم ملی ایران نیز سابقه کسب ۲ عنوان دومی این رقابت ها را در کارنامه دارد.

اسامی بازیکنان اعزام شده به برزیل به این شرح است:
علیرضا صمیمی، سپهر محمدی، علیرضا وفایی، حسین طیبی، علی اصغر حسن زاده، فرهاد توکلی، حمید احمدی، احمد اسماعیل پور، مهدی جاوید، ابوالقاسم عروجی، بهروز جعفری، محمد شجری، محمدرضا سنگ سفیدی و میثم خیام.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز