خبرگزاری کار ایران

شیوه بازی تیم تغییر کرده؛

مریدی زاده: با خوراکچی تک رقمی می شویم!

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۹۲۲

خداراشکر شرایط تیم خوب است و دربازی با پایاسازه هم در لحظات پایانی و با اشتباهات فردی بازی را واگذار کردیم. تیم شرایط خوبی دارد و روز به روز بهتر می شویم.

بازیکن تیم شهرداری ساوه در مورد وضعیت این تیم گفت: خداراشکر شرایط تیم خوب است و دربازی با پایاسازه هم در لحظات پایانی و با اشتباهات فردی بازی را واگذار کردیم. تیم شرایط خوبی دارد و روز به روز بهتر می شویم.

به گزارش ایلنا، مجتبی مریدی زاده در مورد بازی با فردوسی مشهد در هفته دهم لیگ برتر تاکید کرد: با توجه به جایگاه دو تیم این بازی یک جدال ۶ امتیازی است که امیدواریم از آن سربلند بیرون بیایم. با توجه به اینکه این بازی در خانه خودمان برگزار می شود امیدواریم با حمایت تماشاگران و همت بازیکنان بتوانیم سه امتیاز این بازی را دشت کرده و در جدول رده بندی صعود کنیم.

این بازیکن در مورد حضور خوراکچی در کادر فنی این تیم اذعان داشت: با آمدن آقای خوراکچی شیوه بازی تیم تغییر کرده و روند روبه رشد تیم قابل حس است. البته ما هنوز کاملا با تاکتیک های جدید خو نکرفته ایم اما مطمئن باشید شرایط تیم بهتر می شود. اگر به بازی های قبلی ما نگاه کنید کاملا تفاوت را احساس می کنید و اکنون همه چیز روی اصول است.

مریدی زاده در مورد جایگاه احتمالی شهرداری ساوه در پایان فصل گفت: باشگاه مدیریت بسیار خوبی دارد و همه امکانات را برای ما فراهم کرده اند. مطمئن باشید با حمایت مدیریت و تماشاگران، درایت کادر فنی و همت بازیکنان در پایان فصل رتبه تک رقمی را کسب خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز