خبرگزاری کار ایران

قهرمان در هفته آخر مشخص می‌شود؛

اصغری‌مقدم: چند صحنه مشکوک داوری به ضرر ما بود

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۳۱۴

گیتی‌پسند اصفهان تیم بسیار خوبی است و اکثر بازیکنان آنها دوستان من و همبازیان سابقم بودند. در این بازی هر تیم کمتر اشتباه کند برنده می شود.

جواد اصغری مقدم در خصوص شکست تیمش در برابر ماهان تندیس قم گفت: ماهان قم تیم خوبی بود و همیشه جزو مدعیان بوده اند. در این بازی خیلی از توپ هایمان گل نشد و چند صحنه مشکوک داوری هم به ضرر ما بود با این حال بازی را باختیم و انشاا… در ادامه لیگ جبران می کنیم.

به گزارش ایلنا، کاپیتان دبیری با اشاره به مصدومیت خود افزود: من از جام باشگاه های آسیا مچ پایم آسیب دید که هنوز هم با آن درگیر هستم. در دو بازی با مقاومت و حفاری اصلا بازی نکردم و مقابل تاسیسات و ماهان هم زمان کمی به میدان رفتم. الان تمرین تیمی را کنار گذاشتم و مشغول فیزیوتراپی هستم تا صددر صد آماده شوم. من کاپیتان تیم هستم و دوست دارم کنار بازیکنان باشم. تلاشم را می کنم تا برای این بازی با آمادگی کامل به میدان بروم.

اصغری مقدم در مورد دیدار هفته پنجم دبیری گفت: گیتی پسند اصفهان تیمی بسیار خوبی است و اکثر بازیکنان آنها دوستان من و همبازیان سابقم بودند. در این بازی هر تیم کمتر اشتباه کند برنده می شود. هنوز زود است در مورد قهرمانی حرف بزنیم ولی غیرممکن نیست. معتقدم دراین فصل قهرمان در هفته آخر و لحظات پایانی مشخص می شود چون چندین تیم با قدرت برابر وجود دارند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال در مورد شکست رکورد شکست ناپذیری این تیم در خانه اظهار کرد: رکوردها ماندنی نیستند و باید تلاش کنیم تا خوب باشیم. البته ما فصل قبل در سالن علوم پزشکی تمرین و بازی می کردیم اما این فصل به خاطر زیاد شدن تماشاگران مجبور شدیم به سالن پورشریفی بیایم. در این سالن سابقه تمرین و بازی زیادی نداریم و هنوز به آن عادت نکرده ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز