خبرگزاری کار ایران

پس از جلسه کمیته فنی؛

ترابیان: هدف‌گذاری تیم ملی فوتسال کسب مدال در جام‌جهانی ۲۰۱۶ است

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۰۰۰

اولین جلسه کمیته فنی فوتسال با حضور افتخاری، انصاری فر، شمس، رعدی و ترابیان به ریاست علی کفاشیان و در دفتر وی تشکیل شد.

اولین جلسه کمیته فنی فوتسال با حضور افتخاری، انصاری‌فر، شمس، رعدی و ترابیان به ریاست علی کفاشیان و در دفتر وی تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، عباس ترابیان درخصوص این جلسه گفت: در این جلسه پیرامون سیاست گذاری کلان فوتسال در حوزه تیم های ملی و همچنین روند رشد و نمو فوتسال در کشور گفت‌وگو کردیم و با دیگر اعضای این کمیته نکات کلیدی و اساسی مورد بحثقرار گرفت که مهمترین آنها به شرح زیر است:
۱ - پرداختن به آموزش مربیان در سطح باشگاه‌های همطراز با فوتسال‌مدرن جهان و همپاسازی مربیان فوتسال کشور با مربیان برتر جهان که این تصمیم با کمک کمیته آموزش فدراسیون عملی خواهد شد.
۲ - در مبحثبین‌الملل مقرر شد همانند سال‌های گذشته مسابقات سطح بالایی با کشورهای درجه یک فوتسال جهان به صورت تورنمنت‌های بین‌المللی و مسابقات دوستانه رفت و برگشتی ترتیب داده شود تا روند رشد تیم ملی فوتسال و خودباوری ملی‌پوشان با تداوم همیشگی ادامه داشته باشد.
۳ - بر اساس پیشنهادهای مطرح شده برنامه ۲ساله‌ای جهت موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا تدوین می‌شود و جزییات آن را اعضای کمیته فنی فوتسال در جلسات آتی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
۴ - بر اساس آیین‌نامه‌های موجود در رابطه با بکارگیری بازیکنان باشگاه‌ها در تیم ملی و همچنین همکاری باشگاه‌ها با کمیته فوتسال تلاش‌های مضاعفی صورت گیرد.

در پایان جلسه، ریاست فدراسیون چند نکته مهم را مورد اشاره قرار داد که از مهمترین آنها هدف‌گذاری تیم ملی فوتسال برای کسب مدال در جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا و برنامه ریزی برای دستیابی به این هدف است.

همچنین برگزاری بازی‌های تدارکاتی سطح بالا و ادامه جلسات کمیته فنی با حضور کفاشیان از دیگر موارد مطرح شده در اولین جلسه کمیته فنی فوتسال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز