خبرگزاری کار ایران

تیمی‌جوان را تحویل لیگ داده‌ایم؛

حاجتی: در لیگ برتر فوتسال به دنبال سکو نیستیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۸۵۵

به عنوان یک تماشاگر از بازی تیم‌های حفاری و دبیری لذت بردم چراکه دو تیم سطح فوتسال بسیار بالایی را از خود به نمایش گذاشتند و بازی زیبایی را ارائه کردند.

مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری‌اهواز که تیمش روز گذشته در برابر دبیری‌تبریز به تساوی رسید اظهار داشت: به عنوان یک تماشاگر از بازی تیم‌های حفاری و دبیری لذت بردم چراکه دو تیم سطح فوتسال بسیار بالایی را از خود به نمایش گذاشتند و بازی زیبایی را ارائه کردند.

به گزارش ایلنا، مراد حاجتی افزود: دبیری‌تبریز که به تازگی از چین بازگشته و در شرایط مسابقه بوده، تیم بسیار پخته‌ای نشان‌داد اما تیم ما هم که جوان شده پا پس نگذاشت و چندین موقعیت خطرناک ایجاد کرد که هر کدام بوی یک گل می‌داد.

حاجتی تغییرات تیمش را چنین اعلام کرد: از تیم ما ۳ بازیکن به نام‌های توکلی، نمازی و مریدی‌زاده در این فصل جدا شده اند در صورتی که ما تنها احمد ملاعلی را از منصوری به تیم خود بازگردانده‌ایم.

مدیرعامل حفاری سیاست تیمش در لیگ۹۳ را جوانگرایی دانسته و متذکر شد: چند جای خالی در لیست خود داریم، اما امسال چندین بازیکن جوان را به تیم اضافه کرده‌ایم که بسیار خوب هم کار می‌کنند. تیمی جوان را تحویل لیگ داده‌ایم که خوش‌آتیه است.

وی در پایان مدعی شد: امسال در لیگ برتر فوتسال به دنبال سکو نیستیم اما برای رسیدن به آن می جنگیم و تلاش مان را کم نخواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز