خبرگزاری کار ایران

با همکاری ماهان قم صورت می گیرد؛

وفایی و عروجی یار کمکی دبیری تبریز در آسیا

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۱۷۳

با همکاری باشگاه ماهان تندیس قم، دو بازیکن این باشگاه، به عنوان یار کمکی، نماینده کشور در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا را همراهی می‌کنند.

با همکاری باشگاه ماهان تندیس قم، دو بازیکن این باشگاه به عنوان یار کمکی، نماینده کشور در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا را همراهی می‌کنند.

به گزارش ایلنا، رقابت‌‌های جام باشگاه‌‌های فوتسال آسیا ۳ تا ۸ شهریور در چین برگزار می‌شود و تیم دبیری تبریز که فصل گذشته قهرمان لیگ ایران شده است، نماینده ایران در این مسابقات است.

به همین منظور این تیم برای تقویت و حضور موفق در این بازی‌ها از سه تیم تقاضا کرده است تا بازیکنان‌شان را در اختیار آن‌ها قرار دهند که یکی از تیم‌ها، ماهان تندیس قم است.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم که فصل گذشته قهرمان اولین دوره جام حذفی باشگاه‌های کشور شده است، سه ملی پوش در تیم خود می‌بیند و تیم دبیری تبریز نیز دو بازیکن از این سه را می‌خواهد.

این تقاضا بیش از یک ماه بود که به جلالی، رئیس هیئت مدیره باشگاه ماهان تندیس، رسیده بود و وی پس از مشورتی که با شریفی، مدیرعامل باشگاهش انجام داد با این قضیه به صورت مشروط موافقت کرد.

حسین شمس، سرمربی دبیری، در این‌ باره عنوان کرد: با محبت جلالی، رئیس هیئت‌ مدیره باشگاه ماهان تندیسة و نگاه ملی او نسبت به فوتسال، علی رضا وفایی و ابوالقاسم عروجی را از این تیم در جام باشگاه‌‌ها در اختیار خواهیم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز