خبرگزاری کار ایران

عصر امروز؛

اعضای هیئت مدیره و کادر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۲۰۹

کاری به گذشته نخواهیم داشت، چون می خواهیم شاهد آن حواشی نباشیم تا تیم بتواند با خیال راحت کار خود را انجام دهد / انتخاب شمسایی تنها تصمیم یک نفر نبود، بلکه با موافقت تمامی اعضای هیئت مدیره انجام گرفت.

ایلنا: با اعلام امیر جلالی، اعضای هیئت مدیره و کادر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شب گذشته مراسم معارفه امیر شمسایی سرمربی جدید تیم فوتسال ماهان تندیس در ورزشگاه هلال احمر قم و در حضور تمامی اعضای هیئت مدیره، تیم بزرگسالان و تیم فوتسال امید این باشگاه برگزار شد که امیر جلالی رئیس هئیت مدیره ماهان تندیس در ابتدای سخنانش به معارفه کادر فنی تیم فوتسال پرداخت و گفت: آقایان سید وحید غیاثی و حسین صبوری دستیاران آقای امیر شمسایی خواهند بود و آقای هادی بهرامی نیز مانند فصل گذشته مربی دروازه بان های ما می باشد.

وی با اشاره به اینکه اگر مشکلات فصل قبل پیش نمی آمد قهرمانی لیگ نیز دور از دسترس نبود، عنوان کرد: این حرف ها را چند بار تکرار کردیم ولی دیگر کاری به گذشته نخواهیم داشت، چون می خواهیم شاهد آن حواشی نباشیم تا تیم بتواند با خیال راحت کار خود را انجام دهد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه ماهان تندیس قم یادآور شد: به همین منظور هیئت مدیره ای تشکیل دادیم تا آن مسائل مجددا گریبان گیر باشگاه و خصوصا تیم فوتسالمان نشود.

جلالی درمورد اسامی نفرات هیئت مدیره باشگاه ماهان تندیس قم ادامه داد: بنده به عنوان رئیس هیئت مدیره در باشگاه فعالیت خواهم داشت و آقایان حسن زرنوش، عباس یداللهی، ناصر شریفی و علیرضا حامدی نیز از اعضای این هیئت مدیره می باشند که آقای ناصر شریفی با رای اعضای هیئت مدیره به عنوان مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم معرفی و آقای مهدی پاک نیز به عنوان قائم مقام ایشان منصوب شدند.

وی با اعلام اینکه به طور کامل با امیر شمسایی به توافق رسیده ایم اظهار داشت: پس از جلسات متعددی که با اعضای هیئت مدیره برگزار شد، تصمیم گرفتیم آقای امیر شمسایی را به عنوان سرمربی فصل آینده تیم فوتسال ماهان تندیس معرفی کنیم و این امر تنها تصمیم یک نفر نبود، بلکه با موافقت تمامی اعضای هیئت مدیره انجام گرفت.

رئیس هیئت مدیره باشگاه ماهان تندیس ابراز کرد: خوشبختانه توفیقی شد و خداوند متعال کمک کرد تا پس از دوری چند ماهه از مسابقات دوباره این جمع شکل بگیرد و امیدواریم با توکل به خدا، حمایت های مردم، کمک مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و همت شما بازیکنان بتوانیم علاوه بر قهرمانی جام حذفی که سال گذشته کسب کردیم، قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور را نیز به دست آوریم.

امیر جلالی گفت: امسال علاوه بر اینکه می خواهیم قهرمانی جام حذفی را تکرار کنیم، مصمم هستیم که به مقام نخست در لیگ برتر باشگاه های کشور دست پیدا کنیم و می دانم بازیکنان ما توانایی انجام این مهم را دارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: انشاالله بتوانیم خواسته مردم عزیز و ورزش دوست قم که همیشه ما را حمایت کردند، در فصل جدید برآورده کنیم.

ناصر شریفی: ماهان تندیس قهرمانی در لیگ و جام حذفی فوتسال را می خواهد

همچنین در این مراسم ناصر شریفی مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم به ایراد سخن پرداخت و ضمن خوش آمدگویی به امیر شمسایی عنوان کرد: کارنامه ایشان مشخص می باشد و همه می دانند این مربی چه زحماتی برای فوتسال قم کشیده است.

وی هدف صحبت هایش را بازیکنان تیم فوتسال ماهان تندیس قرار داد و رو به آن ها گفت: همه شما با آقای شمسایی آشنایی کامل دارید و از اخلاق و خصوصیات این مربی آگاه هستید و می دانید که ایشان از همه ظرفیت بازیکنان برای کسب نتایج خوب استفاده می کند؛ شما نیز سعی کنید در راستای موفقیت تیم و خواسته های مربی به بازی ها بروید تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

ناصر شریفی خاطر نشان کرد: باید تمرینات را طوری انجام دهیم از همان هفته نخست که مقابل تیم فوتسال شهید منصوری قرچک بازی داریم، عملکرد فوق العاده ای داشته باشیم تا همه تیم ها بدانند که این تیم ماهان تندیس برای قهرمانی در لیگ و جام حذفی آماده شده است.

وی با تشکر و قدردانی از زحمات امیر جلالی رئیس هیئت مدیره باشگاه ماهان تندیس، ابراز داشت: آقای جلالی در یکسال اخیر و خصوصا چند ماه گذشته همیشه بنده را حمایت کردند و در بسیاری از موارد کمک حال من بوده است.

مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس یادآور شد: آقای مهدی پاک به عنوان قائم مقام باشگاه فعالیت خواهد کرد و بازیکنان هر خواسته ای از مسئولین تیم دارند به ایشان اعلام می کنند تا وی نیز پیگیر مسائل آنان باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر