خبرگزاری کار ایران

ایران پر از استعدادهای‌ناب فوتسال است؛

داداشی: خسوس کمکی به فوتسال ما نکرد / نیازی به مربی خارجی نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۳۹۳

در مملکتی که پر از استعدادهای ناب در زمینه مربیگری فوتسال هستیم آوردن مربی خارجی معنایی ندارد.

بازیکن تیم ملی فوتسال در جام جهانی ۲۰۰۰ و ۲۰۰۴ در خصوص اوضاع فوتسال ایران گفت: همه به این موضوع واقف هستند که تیم ملی فوتسال ایران در آسیا و دنیا از قدرت‌های این رشته جذاب محسوب می‌شود. ما استعدادهای زیادی در این زمینه داریم. جدا از وحید شمسایی بازیکنان خوب و با تجربه دیگری هم داریم که می‌توانند با حضور موثر خود به تیم ملی فوتسال کمک کنند.

ّبه گزارش ایلنا، سیامک داداشی افزود: در کل ما بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذاریم و دلیل این نمایش خوب و زیبا داشتن بازیکنان خوب است، اما در مقابل تیم‌های قوی‌تر این بازی خوب را مشاهده نمی‌کنیم و می‌بینیم بازیکنان از لحاظ روحی روانی آمادگی همیشگی را ندارند که این موضوع نشان‌دهنده نقش ضعیف مربی در تیم است. در تمام بازی‌های ما شاهد این بودیم که تیم ملی فوتسال در نیمه دوم از لحاظ بدنی و روحی در مقابل حریفان کم می‌آورد، بخصوص اینکه حریف ما یک مقدار از لحاظ قدرت در سطح بالایی باشد.

سرمربی سابق منصوری‌ درخصوص بازی با ژاپن در فینال جام ملت‌های آسیا افزود: در کل بازی دست ما بود، اما این مالکیت توپ و زمین برای ما بی‌ثمر بود و در مقابل ژاپن با انجام یک بازی تاکتیکی و هدف‌دار به نتیجه دلخواه خود رسید.

سرمربی سابق استقلال‌تهران در ارزیابی از عملکرد خسوس کاندلاس گفت: بنده نظر خاصی در مورد وی ندارم چون اصلا نتوانسته کمکی به پیشرفت فوتسال ما بکند. شاید عنوان وی پروفسور باشد، اما روی کاغذ چون در عمل ما برنامه خاصی ازش ندیدیم. وی اگر قرار بود به تیم ما کمک کنند در همین چند سالی که به عنوان دستیار و سرمربی کنار تیم بود کمک می‌کرد و ما در فوتسال شاهد پیشرفت نبودیم در صورتی که چنین اتفاقاتی نیفتاد.

داداشی در پایان گفت: در مملکتی که پر از استعدادهای ناب در زمینه مربیگری فوتسال هستیم آوردن مربی خارجی معنایی ندارد. جدا از حسین شمس که در رده مربیگری فوتسال در جهان شناخته شده است، ما مربی‌های خوب دیگری هم داریم که می‌توانیم از آنها هم استفاده کنیم. به نظرم بهترین حالت برای رشد و پیشرفت فنی تیم ملی فوتسال انتخاب یک مربی ایرانی با دانش و جوان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز